arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۱

تکذیب اظهارنظرهای انتخاباتی عبدالله نوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتماد نوشت:
 
دفتر عبدالله نوری روز گذشته بیانیه‌یی منتشر کرد و نسبت به اخبار کذبی که اخیرا در فضای رسانه‌یی منتشر می‌شود، موضع‌گیری کرد.
 
در این بیانیه آمده است: اخیرا مطالبی در تایید یا مخالفت با اشخاص و یا گروه‌ها و برخی سخنان درست و نادرست به گونه‌یی ویرایش شده، ولی کاملا جعلی به آقای عبدالله نوری نسبت داده شده و در تعدادی از رسانه‌ها انتشار یافته است. همان‌گونه که به دفعات اعلام گردیده است، تنها مطالبی که از طریق دفتر ایشان در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد بیانگر مواضع و دیدگاه‌های آقای نوری می‌باشد.
 
در این راستا یادآوری دو نکته ضروری است: نخست اینکه آقای عبدالله نوری تاکنون در ارتباط با موضوع انتخابات آتی ریاست‌جمهوری یا افرادی که درخصوص کاندیداتوری آنها گمانه‌زنی می‌شود اعلام نظری نداشته‌اند. چنانچه در این ارتباط به نظر مشخص و معینی برسند از طریق دفتر ایشان به اطلاع خواهد رسید.
 
دوم اینکه آقای نوری، در دیدارهای فعالان سیاسی، دانشگاهی و اصلاح‌طلب، ارتباطی با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری نداشته و ناظر به مسائلی است که در شرایط کنونی نیاز به توجه دارد. اگرچه موضوع انتخابات نیز در جای خود اهمیت دارد و به لحاظ شکل برگزاری و آثار و پیامد‌های آن می‌تواند دغدغه خاطر هر ایرانی باشد.»این بیانیه نوری را می‌توان واکنش به تحرکاتی دانست که در یک هفته اخیر از جانب اصولگرایان و رسانه‌های آنها انجام می‌شود.
نظرات بینندگان