arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

ادعای وزیر خارجه بحرین: در مذاکرات با همتای مصری «دخالت‌های ایران» بررسی شد / بر ضرورت پایبندی تهران به حسن همجواری و خودداری از کشاندن منطقه به رفتار‌های بر هم زننده ثبات تاکید کردیم

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز چهارشنبه با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کرد. وزیر خارجه بحرین گفت که در مذاکرات دوجانبه با همتای مصری «دخالت‌های ایران» بررسی شده است. وی مدعی شد که در این دیدار همچنین بر ضرورت پایبندی ایران به حسن همجواری و خودداری از کشاندن منطقه به رفتارهای بر هم زننده ثبات تاکید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر خارجه رژیم آل خلیفه بار دیگر ادعاهایی بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

به گزارش  روسیاالیوم، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز چهارشنبه با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره راه‌های مبارزه با تروریسم، جلوگیری از تأمین مالی آن و دور نگه داشتن منطقه از رفتارهای برهم‌زننده ثبات را بررسی کرده است.

وزیر خارجه بحرین گفت که در مذاکرات دوجانبه با همتای مصری «دخالت‌های ایران» بررسی شده است.

وی مدعی شد که در این دیدار همچنین بر ضرورت پایبندی ایران به حسن همجواری و خودداری از کشاندن منطقه به رفتارهای بر هم زننده ثبات تاکید شده است.

وزیر خارجه بحرین گفت: در این دیدار راه‌های حمایت از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بررسی شد.

نظرات بینندگان