arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۱

وزیر خارجه عراق به امیرعبداللهیان: آماده‌ایم زمینه‌های لازم برای شروع مذاکرات سیاسی بین ایران و عربستان را فراهم کنیم

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه عراق، گسترش روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت. وزیر خارجه عراق ضمن اعلام مساعدت برای پیگیری مسائل باقیمانده مرتبط با سفر حج امسال، بر آمادگی دولت عراق جهت فراهم‌کردن زمینه‌های لازم در شروع مذاکرات سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان در بغداد تأکید و ابراز امیدواری کرد این گفتگوها منجر به تحولات مثبت در ازسرگیری روابط فیمابین دو کشور مهم در منطقه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه عراق، گسترش روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این گفتگوی تلفنی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از تلاش‌های انجام‌شده مقامات عراق در خصوص تسهیل امور حجاج ایرانی، خواستار پیگیری مسائل باقیمانده امور حج توسط دولت عراق شد.

وزیر خارجه عراق ضمن اعلام مساعدت برای پیگیری مسائل باقیمانده مرتبط با سفر حج امسال، بر آمادگی دولت عراق جهت فراهم‌کردن زمینه‌های لازم در شروع مذاکرات سیاسی بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان در بغداد تأکید و ابراز امیدواری کرد این گفتگوها منجر به تحولات مثبت در ازسرگیری روابط فیمابین دو کشور مهم در منطقه شود.

نظرات بینندگان