arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۱

کشتی گیر ملی پوش، یک نفر را به ضرب گلوله کشت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دقایقی قبل خبر تلخ کشته شدن یک نفر در کرمانشاه توسط یکی از ملی پوشان سابق کشتی فرنگی را منتشر کردیم اما با توجه به اینکه هیچ کدام از مسوولان فدراسیون این خبر را تایید نکرده بودند، نام این کشتی گیر را منتشر نکردیم تا حالا که حسن رنگرز نایب رییس فدراسیون هم می گوید که این خبر را شنیده است. این خبر درباره  «ب_ ق» در حالی منتشر شده که حسن رنگرز می گوید:« عصر دیروز به من خبر دادند که این اتفاق افتاده است. موضوع را پیگیری کردم. متاسفانه افرادی که خبر را از انها پیگیری کردم موضوع را تایید کردند. البته ماجرا به شکل های مختلف تعریف می شود. بعضی ها می گویند در استخر بوده یا موارد دیگر که به نظرم نباید به زیاد شدن این شایعه ها کمک کنیم.»
 
به گزارش زندگی نیوز؛ رنگرز که از شنیدن این خبر بسیار ناراحت است، می گوید:« من هر بار که تماس می گیرم تا موضوع را پیگیری کنم، آرزو می کنم که یک نفر پیدا شود و بگوید همه چیز دروغ بوده است. حالا هم در حال پیگیری مسئله از مسوولان استان کرمانشاه هستم. نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است اما شنیده ام که فردی او را تهدید کرده و در نهایت یک درگیری منجر به این اتفاق شده است. او شاگرد من بوده و اصلا اهل این حرف ها نیست. او جوان شروری نبوده و من واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاده و او در چه موقعیتی قرار گرفته که دست به این کار زده است. به هر حال فکر می کنم این مسئله ایست که نباید خیلی به ان بپردازیم و باید در اظهارنظرهایمان مراقب باشیم.»
 
او با اشاره به محرومیت این ورزشکار که دوران دو ساله محرومیت دوپینگش را سپری می کرد، می گوید:« از وقتی شنیدم چنین اتفاقی افتاده، خیلی فکر می‌کنم. شاید اگر مسوولان فدراسیون روش متفاوتی پیش می گرفتند و از این ورزشکار بیشتر محافظت می‌کردند، برای کسی که می توانست الان در اردوی المپیک باشد نه موضوع دوپینگ پیش می آمد و نه این اتفاق می افتاد. شاید اگر رهایش نمی کردیم، مسیر زندگی او تغییر نمی کرد.»
 

جزئیات تازه از پیگیری ماجرای قتل
 موضوع کشته شدن یک نفر در کرمانشاه توسط کشتی گیر فرنگی را در حالی پیگیری می کنیم که صحبت با مسوولان فعلی تیم ملی فرنگی از بخش هایی از این اتفاق پرده بر می دارد. خبری که در اردوی فرنگی پیچیده، حکایت از این دارد که این کشتی گیر که به خاطر دوپینگ دوران محرومیتش را سپری می کرده، همراه برادرش و یکی – دو نفر از دوستانش برای تفریح و شکار به حواشی روستایی در کرمانشاه می روند. در حاشیه این روستا برکه ای وجود داشته که این کشتی گیر تصمیم به شنا می گیرد. در همین حین، فردی ناشناس به آنها نزدیک می شود و می گوید که نباید در این مکان شنا کنند.

 

همین موضوع به درگیری لفظی دو طرف ختم می شود که در ادامه فرد ناشناس با تفنگ شکاری به سمت این کشتی گیر و دوستانش (البته روی زمین ) چند شلیک می کند که همین موضوع باعث عصبانیت کشتی گیر می شود. او به سمت ماشین می رود و تفنگ شکاری را می آورد و در نهایت این درگیری باعث کشته شدن فرد ناشناس می شود. با این اتفاق کشتی گیر سابق از محل متواری شده و گفته می شود که هنوز فراری است.

 

این ماجرا در حالی به این شکل از سوی دست اندرکاران تیم ملی شنیده می شود که باید منتظر باشیم و ببینیم مقامات قضایی در این باره چه اظهار نظری می کنند.
نظرات بینندگان