arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۱

جنوب و غرب تهران دچار گرد و خاک/ افزایش تدریجی دما

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف و در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا همچنین افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از امروز تا اواسط هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام‌خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۷ تیرماه) صاف، گاهی کمی ابری در بعضی ساعات غبار رقیق در بعدازظهر وزش باد با احتمال گردوخاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۱۸ تیرماه) آسمانی صاف و غبار صبحگاهی و در بعدازظهر وزش باد گاهی گردوخاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان