arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

ردپای ستاره فوتبال ایران در دادگاه اختلاس بیمه ایران/شکایت مه‌آفرید پرونده از "م.ر"

یکی از ستاره‌های سابق تیم ملی فوتبال قصد داشت این زمین را 125 میلیارد تومان بخرد و در این معامله 25 میلیارد تومان سود کند اما با زبان آذری به او گفتم که این ملک به درد او نمی خورد. اما این فوتبالیست مدعی بود می خواهد زمین را به دو شرکت تعاونی بفروشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در جلسه صبح امروز ج. الف معروف به آقای خاص به همراه وکیلش به دفاع از خود پرداخت. "ج. الف" پس از حضور در جایگاه گفت: آقای "م.ر" که آقای "د.س" اتهاماتی را به او وارد کرده و علیه این مقام صحبت شده است هیچ نقشی در ماجرای اختلاس نداشته است. او یکی از افراد وفادار به نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، آقای خاص در ادامه دفاعیاتش درباره فروش زمین میلیاردی سعید آباد شهریار مدعی شد: یکی از ستاره‌های سابق تیم ملی فوتبال قصد داشت این زمین را 125 میلیارد تومان بخرد و در این معامله 25 میلیارد تومان سود کند اما با زبان آذری به او گفتم که این ملک به درد او نمی خورد. اما این فوتبالیست مدعی بود می خواهد زمین را به دو شرکت تعاونی بفروشد.

در ادامه پس از دفاعیات "ج.الف" شهردار باغستان بعد از مشاهده نامه شهرداری به بانک ملی، مهر و امضا خودش را تأیید کرد.

همچنین «د.س» مه‌آفرید پرونده بیمه ایران با حضور در جایگاه به بیان آخرین دفاعیات خود پرداخت و گفت: علیرغم ادعای وکیل «ج.الف» کارشناسان رسمی تأیید کردند که «ج.الف» 12 میلیارد تومان نقد و حدود 7 میلیارد تومان به وسیله چک از من دریافت کرده است.

وی ادامه داد: اظهارات «ج.الف» درباره اینکه با افراد مختلف ارتباط نداشته‌ام دروغ است، زیرا در جلسات متعدد مخصوصا جلسه با «م.ر» در نهاد ریاست جمهوری که «م.ر» با آقای «د» تماس گرفت اصلا او حضور نداشت.

«د.س» گفت: من از «ج.الف» و «م.ر» بابت کلاهبرداری از خودم شکایت می‌کنم.

قاضی خطاب به متهم گفت: اینجا جای شکایت نیست و می‌توانید از وکیلتان بخواهید در دادسرا از این افراد شکایت کند.

متهم در پاسخ به سوال قاضی مبنی بر اینکه چه میزان پول به او دادی و از کجا این مبلغ را به دست آوردید گفت: این پول را از محل تجارت مخصوصاً ال‌سی‌ها و ساخت‌وساز و خرید و فروش مسکن به دست آوردم. در کل حدود 12 میلیارد تومان به «ج.الف» دادم. «ج-الف» خودروی B.M.W، را متعلق به خودش می‌داند در حالی که اینگونه نبوده است. شاید منظورش لندکروزی است که به نام آقای «ت» از من گرفت.

بعد از اظهارات متهم، وکیل مدافع وی در جایگاه قرار گرفت و به وکالت از موکلش در آخرین دفاع گفت: برخلاف ادعای «ج.الف» زمان آشنایی آنها با هم مربوط به سال 85 نیست. او با این ادعا می‌خواست معاملات خود با سرخوش را توجیه کند. او با موکل من معامله داشته ولی به این نکته ظریف توجه نکرد که پولی که بابت زمین‌ها، ویلاها و ساخت مجتمع در شمال کشور از کجا آمده است؛ منشآ و مبدأ این وجوه از حساب موکل من بوده است.

وی با بیان اینکه ادعای «ج.الف» مبنی بر اینکه در سن 13 سالگی صادرات خشکبار می‌کرده دروغ است، گفت: اصلا فرد 13 ساله مجاز به این کار نیست. تمام املاکی که خریده با منشأ پول‌هایی است که از موکل من گرفته است.

وکیل مدافع متهم ادامه داد: اتهام پرداخت رشوه به مدیران بانکی صحیح نیست. هیچگونه رابطه‌ای بین پرداخت‌ها و اخذ تسهیلات وجود نداشته است. بنابراین موکل مدعی است پول پرداختی به «ش.خ» بابت مشاوره در طرح و باقی افراد بابت عیدی بوده است.

وی گفت: در زمینه کلاهبرداری ماده یک مشمول عمل موکل من نمی‌شود. نماینده دادستان ایراد گرفتند که چرا به نظریه اداره حقوقی اشکال گرفتم. نظریه این اداره لازم الاتباع نیست و اشکال گرفتن از آن بعید نیست. در مورد سایر موارد قبلا دفاع کردم و لایحه 32 صفحه‌ای خود ارائه خواهم کرد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
هاشم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
1
9
تیتر خوبی نیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
1
19
این 15 دقیقه تنفس کار ها را راست و ریست کرد نه ؟
اونوقت اینطور شد !!
"ج. الف" پس از حضور در جایگاه گفت: آقای "م.ر" که آقای "د.س" اتهاماتی را به او وارد کرده و علیه این مقام صحبت شده است هیچ نقشی در ماجرای اختلاس نداشته است. او یکی از افراد وفادار به نظام است."

پس چون یکی از افراد وفادار به نظام اتهامش لغو شد !!

با همین افراد می خواهین تنگه هرمز ببندین ؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
1
15
کدوم فوتبالیست تو ایرانه که اینقدر پول داره؟ (... .د)
نظرات بینندگان