arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ تیر ۱۴۰۱: فوت ۵ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۵ هزار بیمار جدید

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۰۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۷ نفر رسید. همچنین ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۰۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

از دیروز تا امروز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۰۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۵ هزار و ۹۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۱۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۸۴۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۹ هزار و ۵۹۸ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۴۰۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۵۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹۷ هزار و ۲۸۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

نظرات بینندگان