arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

سخنگوی قوه قضائیه: «م.ز» بازداشت شده ولی اتهامش را نمی توانم بگویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی قوه قضائیه در مورد آخرین وضعیت بازداشت آقای "ن" محافظ یکی از مسئولان، پرونده شکایت دولت از دو مداح تهرانی و پرونده علی اکبر جوانفکر توضیح داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در سی و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به اینکه با اینکه پس از گذشت 60 روز از بازداشت آقای "ن" محافظ یکی از مسئولان و قرار تامین چرا وی هنوز آزاد نشده است گفت: قرار بازداشت موقت برای دو ماه است اگر دو ماه تمام شد قاضی می تواند دوباره بر حسب نیاز قرار بازداشت را تمدید کند. اتهام وی را نمی توانم بگویم ولی اگر قرار وثیقه دارد باید قاضی وی را آزاد کند.

محسنی اژه ای در پاسخ به اینکه منظور از دستگیری مه آفرید دو کیست، گفت: ما دو تا مه آفرید نداریم که در این میان یک خبرنگار گفت منظور آقای م – ز است که اژه ای پاسخ داد بله وی بازداشت شده ولی اتهام را نمی توانم بگویم.

دادستان کل کشور در مورد درخواست جوانفکر از رئیس قوه قضائیه در مورد اعمال ماده 18 گفت: برای اعمال ماده 18 روال قانونی داریم و باید تشخیص داده شود که خلاف بیان شرع بوده است یا نه که تشخیص آن با رئیس قوه است. اینطور نیست که هر کسی چیزی بنویسید سریع انجام شود.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
0
6
انتخاب خيلي گلي.ما كلا هيچي نميتونيم بگيم
نظرات بینندگان