arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۵۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

اگر علی دایی سرمربی شد، تعجب نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انصراف علی دایی از هدایت تیم راه آهن اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. علی دایی آدمی نیست که بدون دلیل کاری را انجام دهد.

به گزارش انتخاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، پرسپولیس لحظات پر التهابی را پشت سر می گذارد و این باشگاه بزرگ و پرطرفدار آبستن حوادث زیادی است. در حالی که زمان زیادی به شروع لیگ دوازدهم حرفه ای باقی نمانده و تیم های حاضر در لیگ تمرینات آماده سازی شان را شروع کرده اند، سرمربی پرسپولیس برای فصل جدید مشخص نشده و بازیکنان و هواداران تیم سرخپوش تهرانی بلاتکلیف هستند.

در روزهای گذشته شاهد تحرکات زیادی پیرامون باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید این تیم بودیم. پس از انصراف مصطفی دنیزلی و عدم توافق با برونو متسو، مدیران باشگاه نام علی پروین را به عنوان سرمربی جدید تیم اعلام کردند اما عدم تمایل پروین و اعتراض هواداران باعث شد نام او هم از فهرست مدیران باشگاه حذف شود.

به بن بست خوردن مدیران باشگاه باعث شد تا کمیته فنی پرسپولیس تشکیل شود و آنها سرمربی تیم را انتخاب کنند. نتیجه جلسه شنبه شب اعضای کمیته فنی پرسپولیس نام دو گزینه را سر زبان ها انداخت، گابریل کالدرون آرژانتینی و مانوئل خوزه پرتغالی تا از میان آنها یک نفر که به شرایط باشگاه نزدیکتر باشد، هدایت پرسپولیس در فصل جدید را بر عهده بگیرد. یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس در گفتگویی خصوصی با ما اعلام کرد که نظر ما روی کالدرون است و نام او را به باشگاه دادیم تا مذاکرات نهایی را با این مربی آرژانتینی انجام دهد و حتی در همان جلسه هم با او تماس گرفتیم اما کالدرون تلفنش را جواب نداد اما از باشگاه خواستیم تا مذاکرات نهایی را با او انجام دهد.

24 ساعت گذشته حوادث مختلفی را به همراه داشت و شاهد اتفاقات زیادی اطراف پرسپولیس بودیم اما هنوز مدیران و کادر فنی پرسپولیس به نتیجه ای نرسیده اند و همچنان گمانه زنی ها اطراف سرمربی جدید این تیم بزرگ و پرطرفدار ادامه دارد اما اگر شاهد حضور علی دایی در پرسپولیس بودید، اصلا تعجب نکنید.
 
این روزها نام علی دایی از گوشه و کنار برای هدایت پرسپولیس به گوش می رسد. باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرده که دنبال گزینه خارجی است و دایی هم در مصاحبه هایش تاکید کرده که پرسپولیس هیچ پیشنهادی برای فصل آینده به او نداده و مذاکره ای با این باشگاه نداشته است.
اگر به چند سال قبل برگردیم، زمانی که قرار بود فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی را انتخاب کند، چند گزینه مطرح شدند که افشین قطبی بیشترین شانس را در بین آنها برای هدایت پرسپولیس داشت و حتی با هواداران پرسپولیس در شیراز خداحافظی کرد تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد اما همان شب علی دایی در مصاحبه ای جنجالی با برنامه 90 اعلام کرد که هر کسی لابی قوی تری داشته باشد، سرمربی تیم ملی می شود. پس از این مصاحبه تمام معادلات عوض شد و هنوز ظهر نشده بود که دایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد.
به نظر می رسد تاریخ برای دایی در حال تکرار شدن است در شرایطی که نامی از دایی برای هدایت پرسپولیس از سوی این باشگاه مطرح نشده و خود دایی هم تمام شایعات را تکذیب کرده اما انصراف او از هدایت تیم راه آهن اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. علی دایی آدمی نیست که بدون دلیل کاری را انجام دهد و از طرفی هم او کسی نیست که بتواند دور از هیاهوی فوتبال باشد و قطعا دوست دارد کارش را در لیگ برتر انجام دهد به همین دلیل است که می گوییم اگر علی دایی سرمربی پرسپولیس شد و هدایت این تیم را برای فصل جدید بر عهده گرفت، اصلا تعجب نکنید.

فوتبال ما اتفاقات عجیب زیادی را رقم زده و به این اتفاقات دور از ذهن عادت کرده ایم. در فوتبال ایران هر لحظه باید منتظر یک اتفاق بسیار عجیب و دور از ذهن باشیم و به همین دلیل است که می گوییم اگر رویانیان و دایی تمام معادلات را به هم ریختند و شهریار را دوباره سرمربی سرخپوشان تهرانی شد، اصلا تعجب نکنید به هر حال باید تاکنون به چنین وضعیتی عادت کرده باشید و چندان از رفتارهای عجیب تعجب نکنید.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
41
32
این علی دایی با این همه ادعا به درد پرسپولیس نمی خوره ،حیفه حالا که تیم خوب بسته شده تیم رو به او بدهند.این تیم باید مربی کاربلد خارجی بگیره .واقعا برای هوادارا که باید این یارو تحمل کنند متاسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
عزيز تابحال فوتبال بازي كردي كه اينجوري نظر ميدي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۲
37
32
نه ، دیگه حوصله دایی رو نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
مگر راه آهن در ليگ 90 بالاتر از پيروزي نايستاد.اين همان كسي است كه يك هفته مانده به شروع ليگ تيم تقريبا"بي مهره را تحويل و از سقوط به ليگ 1 نجات داد بي انصافي نكنيد
ماجد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
22
22
آزموده را آزمودن خطاست!!!!!!!یه بار مربی پرسپولیس شد واسه هفت پشتمون بسته!
نظرات بینندگان