arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۴۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

خبر خوش دولت: در ماه رمضان برنج تایلندی عرضه می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تامین كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و تخصیص اعتبارات به این امر ،طی روزهای آینده شاهد روند كاهشی قیمت ها در بازار خواهیم بود.

حسن رادمرد در حاشیه نشست معاونین برنامه ریزی استانداری های سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: در بحث تامین نهاده های تولیدات دامداری ها اقدامات خوبی انجام شده است و هیچ مشكل و كمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینكه لبنیات از محصولات و كالاهای اولویت دار و مورد توجه ما می باشد، اظهارداشت: براساس تفاهم نامه هفته گذشته قیمت شیر خام با درصد بار میكروبی یك میلیون، 750 تومان، قیمت شیر با 5/1 درصد چربی 900 تومان، قیمت ماست كیلوگرمی هزار و 200 تومان و قیمت پنیر یو اف 450 گرمی دو هزار و 400 تومان تعیین شد.

رادمرد ادامه داد: در حال حاضر 50 درصد از قیمت‌ محصولات لبنیاتی به قیمت اسفند سال گذشته برگشته و به میزان كافی نهاده در اختیار دامداری ‌ها و مرغداری‌ ها قرار گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: همچنین تصمیم گرفته شده كه كشتارگاه ها قیمت مرغ را به صورت عمده ای كیلویی چهار هزار و 400 تومان به عمده فروشی ها عرضه كنند و آن ها نیز مرغ را كیلویی چهار هزار و 700 تومان در اختیار مصرف كنندگان قرار دهند.

رادمهر در پاسخ به این سوال كه چرا قیمت مرغ هنوز در بسیاری از فروشگاه ها بیش از شش هزار تومان عرضه می شود، اظهارداشت: بخش های نظارتی قیمت ها را در بازار به طور مستمر كنترل می كنند و براساس قیمت های اعلام شده توسط تیم های بازرسی قیمت میانگین مرغ در حال حاضر پنج هزار و 100 تا پنج هزار و 200 تومان است.

وی افزود: البته در برخی از نقاط بالاشهر تهران مرغ كیلویی شش هزار تومان به فروش می رسد كه طی روزهای آینده كاهش خواهد یافت.

رادمرد در ادامه با اشاره به قیمت برنج خاطرنشان كرد: خوشبختانه در موضوع برنج ذخایر بسیار خوبی داریم و در ماه مبارك رمضان نیز 100 هزار تن برنج تایلندی در 300نمایشگاه عرضه كالاهای مورد نیاز مردم توزیع خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: برای برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم كالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارك رمضان استانداری ها همكاری های خوبی را داشته اند كه در این نمایشگاه ها محصولاتی همچون مرغ، گوشت، شكر، برنج، لبنیات، روغن، خرما و زولبیا عرضه می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
لیسانسه بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
8
ذوق مرگ شدم !!!
بهزاد س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
5
خودشون هم برنج تايلندي و هندي و پاكستاني ميخورن؟ يا اين برنجها و خبر خوشش! براي مردم هست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
5
هورااااااااااااااااااااا برنج.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
7
خیلی خوشحال کننده بود. مخصوصاً در سال تولید ملی!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
6
به به زحمت می کشید نکنه یه وقت خسته بشید
آقاجان برنج تایلندی کی می خوره بدید به همونا که باتریلیارد هم سیرمونی ندارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
0
6
هنوز باید از اخبار مربوط به شکم همچون گاو گوسفند خوشحال شویم.
نظرات بینندگان