arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

لاریجانی: وزارت اطلاعات ضامن آسایش خانواد‌های ایرانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه تشکیل وزارت اطلاعات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: این وزارتخانه کارهای مهمی برای آسایش و امنیت مردم انجام داد.

علی لاریجانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره خدمات امنیتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به کشور، ملت و نظام جمهوری اسلامی، گفت: وزارت اطلاعات و نیروهای آن بعد از انقلاب در ادوار مختلف کارهای مهمی را برای آسایش و امنیت مردم انجام دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تشریح نحوه تشکیل وزارت اطلاعات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: در ابتدای انقلاب کار با اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود اما بعد وزارت اطلاعات تأسیس شد.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دوران جنگ خدمات شایان توجهی برای کشور انجام دادند، ادامه داد: وزارت اطلاعات از بدو تشکیل تاکنون حتی در شرایط بسیار سخت برای کشور تأمین امنیت کرد تا خانواده‌های ایرانی در آسایش زندگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری عملکرد وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای، تصریح کرد: این ضربه نیروهای وزارت به رژیم صهیونیستی از جمله کارهای بسیار ارزشمند و موفق آنها بود که آرزوی توفیق بیشتر برای وزارت اطلاعات دارم.
نظرات بینندگان