arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

برنامه اطلاعاتی امنیتی ایران در سال 91

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اطلاعات با اشاره به رویکرد جدید وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: سال 91 را به عنوان سال تهاجم اطلاعاتی هوشمند علیه دشمن نامگذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حید مصلحی وزیر اطلاعات در باره اهداف برگزاری همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: در این همایش راهبردهایی که در معقوله تهاجم اطلاعاتی که جزو شعارهای اصلی امروز ما است، مورد تجریه و تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد جدید وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: سال 91 را به عنوان سال تهاجم اطلاعاتی هوشمند علیه دشمن نامگذاری کرده‌ایم.

براساس این گزارش محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز در ديدار با وزير، معاونين، مديران و جامعه اطلاعاتي كشور در همايش سراسري بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) با بيان اينكه پايبندي جمهوري اسلامي ايران، به اصول و آرمانهاي خود، عامل همه هجمه ها و فشارهاي مستكبران، ظالمان و زياده خواهان است، گفت: ملت ايران 33 سال است كه به طور مستقيم با مستكبران درگير بوده و در اين عرصه بهترين، مومن ترين و شريف ترين سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات حضور دارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
7
4
بر خودم میبالم که در این آخر الزمان سربازان گمنامی هستند که موجب امنیت و اقتدار ایران اسلامی میباشند
خدا قوت سربازان حضرت سید علی
نظرات بینندگان