arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۱

فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم به خدمت وظیفه تا ۱۹ تیر

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد که همه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه سال جاری ، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان وظیفه عمومی با فراخوان همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان خرداد 1373 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام داشت: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیرماه سال 1391 از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت داشته اند باید راس ساعت و تاریخ در نظر گرفته شده در محل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضور به هم رسانند.


مشمولان ساکن تهران بزرگ
تمام مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1391 هستند باید رأس ساعت شش صبح روز دوشنبه مورخ 19 تیر سال جاری به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده است حضور پیدا کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


مشمولان ساکن سایر استانهای کشور
تمام مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1391 هستند باید رأس ساعت هفت صبح روز دوشنبه مورخ 19 تیر سال جاری به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود و در ضمن آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

نظرات بینندگان