arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

زاکانی: اکثر مدیران مشکل‌دار شهرداری را تغییر دادیم

علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد شهرداری در برخورد با فساد گفت: بلافاصله پس از شروع کار در شهرداری سعی کردیم به طور جدی با موارد فساد برخورد کنیم و زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه ها تغییر دادیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: شهردار تهران در نشست اتحادیه تحکیم وحدت با بیان اینکه عزم شهرداری برای مقابله با فساد جدی است، گفت: در زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه‌ها تغییر دادیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست پایان دوره اتحادیه تحکیم وحدت با اشاره به بحث شفافیت در شهرداری گفت: در ابتدای ورود به شهرداری پیگیر شفاف سازی بوده ام و خواستار این بودیم که خرید هایمان را۴۰ درصد ارزان تر از طریق بورس تهیه کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد شهرداری در برخورد با فساد گفت: بلافاصله پس از شروع کار در شهرداری سعی کردیم به طور جدی با موارد فساد برخورد کنیم و زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه ها تغییر دادیم.

زاکانی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در ساخت مسکن انحصار دست کسانی است که سرمایه و پول بیشتری داشته اند، در شهر تهران الان یک میلیون کمبود مسکن وجود دارد و این ظلم به خانواده ایرانی است که ۶۵ درصد از حقوق خود را برای اجاره بدهد، در بحث مسکن تسهیلات ساخت و ساز مسکن ایجاد خواهیم کرد.

زاکانی راجع به فعالیت شهرداری حوزه فرهنگی گفت: شهرداری ظرفیت بی نظیری در حوزه مسائل مختلف از جمله تئاتر سینما و مسائل دیگر دارد و می توانیم به همه این موارد را معطوف خدمت به بطن جامعه داشته باشیم و اوقات فراغت خانواده‌ها را به سمت توسعه فرهنگ و گسترش آن ببریم.

شهردار تهران در پایان گفت: راجع به بحث بهداشت صحبت هایی صورت گرفته و برای توسعه بهداشت در محلات اقداماتی انجام شده است، قرار شد روسای دانشگاه تهران نیز بخشی از این مسئولیت را برعهده بگیرند و در این زمینه کمک کار شهرداری باشند.

نظرات بینندگان