arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۱

حاتمي‌كيا فيلمبرداري جديدترين فيلمش را در سكوت خبري آغاز كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فيلم‌برداري «چ» به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا در اورامان كرمانشاه آغاز شد.

به گزارش ایسنا، فيلمبرداري فيلم سينمايي «چ» كه قرار است مقطعي از زندگي شهيد چمران را روايت كند، توسط ابراهيم حاتمي‌كيا آغاز شده است اما گروه ساخت اين فيلم گويا قصد ندارند اخبار «چ» را با برنامه‌ريزي مناسب منتشر كنند و تهيه‌كننده فيلم تنها به اين نكته بسنده مي‌كند كه «فعلا تنها خبرمان همان آغاز فيلمبرداري است كه بر روي سايت اعلام شده است و در روز‌هاي آينده اخبار تكميلي را منتشر مي‌كنيم».

مهدي كريمي، تهيه‌كننده اين فيلم سينمايي در ابتداي آغاز انتخاب بازيگر گفته بود ؛ « اخبار فيلم به صورت مرتب در سايت رسمي فيلم منتشر خواهد شد» بنابراين اين اميد مي‌رفت كه «چ» به عنوان يك فيلم مهم و پر سر و صدا مانند فيلم‌هاي خوب خارجي از روندي درست و منطقي در اطلاع رساني برخوردار باشد اما تيم سازنده اين فيلم، در مقاطع مختلف تنها به انتشار عكس‌ها يا فيلم‌ها، بدون انتشار هيچ خبري در سايت اين فيلم بسنده كرده‌اند.

در جديدترين اقدام، مخاطب با هنگام ورود به سايت فيلم سينمايي «چ» با يك پنجره روبرو مي‌شوند كه جمله «فيلم‌برداري آغاز شد» روي آن نقش بسته است و البته جستجو براي يك خط خبر، يك عكس يا كوچكترين اطلاعي از اين موضوع در سايت بي‌نتيجه مي‌ماند و تنها دو كلمه «آغاز فيلمبرداري» در كنار سايت ديده مي‌شود!

البته درماندگي مخاطب يا خبرنگاران كه بر اساس علاقه به فيلم‌هاي ابراهيم حاتمي‌‌كيا يا شخصيت شهيد چمران پيگير خبرهاي فيلم سينمايي «چ» است، زماني به اوج خود مي‌رسد كه اصلا لينكي براي «اخبار» در سايت پروژه ديده نمي‌شود!

بر اساس شمارنده بر روي سايت فيلم سينمايي «چ» تاكنون 42 هزار مرتبه از اين سايت بازديد شده است. عوامل ساخت فيلم بايد توجه داشته باشند كه برنامه‌ريزي نامناسب مي‌تواند مخاطبان علاقمند به اين فيلم را از پيگيري‌ خبرها منصرف كند و در عين حال اگر همين 42 هزار بازديد سايت را نماينده 42 هزار مخاطب فيلم در نظر بگيريم، مي‌توان گفت «چ» توانسته است در چند هفته اخير، 190 ميليون تومان مخاطب بالقوه بدست آورد، حال چه اصراري است كه اين مخاطب به خوبي نتواند اخبار فيلم مورد علاقه‌اش را دنبال كند؟

به گزارش ايسنا، بازيگران فيلم «چ»، فريبرز عرب‌نيا در نقش شهيد چمران، سعيد راد در نقش سردار فلاحي،مريلا زارعي در نقش اصلي زن فيلم، بابك حميديان و.... هستند كه دو روز و دو شب از زندگي شهيد چمران را روايت مي‌كند.
نظرات بینندگان