arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

یکی از فرماندهان نظامی جنبش فتح در نابلس به شهادت رسید / ۳۲ نفر زخمی شدند

منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه میان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و نظامیان اسرائیل در نابلس خبر دادند. همچنین در این درگیری "ابراهیم النابلسی" یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح در نابلس به شهادت رسید و شماری زخمی شدند. قاسم دغلس، مدیر بیمارستان دولتی "رفیدیا" نیز در این باره اعلام کرد که تا بدین لحظه ۳۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت آنها پایدار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه میان شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در نابلس خبر دادند. همچنین در این درگیری "ابراهیم النابلسی" یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح در نابلس به شهادت رسید و شماری زخمی شدند.

شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

جوانان فلسطینی نیز به مقابله با اشغالگران اسرائیلی پرداخته و به سمت آن‌ها سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

طبق این گزارش، پس از یورش صهیونیست‌ها نیروهای تیپ سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در نابلس با نیروهای این رژیم درگیر شدند.

تیپ سرایا القدس در نابلس در این باره اعلام کرد: مجاهدین ما به مقابله با نیروهای رژیم اشغالگر و یگان‌های ویژه آن ادامه می‌دهند و آنها را هدف قرار می‌دهند.

این تیپ همچنین گزارش داد: نیروهای اشغالگر و خودروهای آنها در خیابان "حطین" را با گلوله‌های سنگین هدف قرار دادیم.

همزمان با این درگیری‌ها یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به گشت‌زنی در آسمان نابلس پرداخت.

شبکه الجزیره هم از شهادت "ابراهیم النابلسی" یکی از فرماندهان گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح در این درگیری‌ها خبر دادند.

قاسم دغلس، مدیر بیمارستان دولتی "رفیدیا" نیز در این باره اعلام کرد که تا بدین لحظه ۳۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت آنها پایدار است.

روزنامه القدس العربی نیز در این باره اعلام کرد که یکی از مجروحان فلسطینی از ناحیه سینه دچار جراحت شده و حال وی وخیم گزارش شده است.

هلال احمر فلسطین هم اعلام کرده که نظامیان اسرائیلی اجازه امدادرسانی به مجروحان را نمی‌دهند و به سمت آمبولانس‌ها و نیروهای امدادرسان تیراندازی می‌کنند.

حمله امروز صهیونیست‌ها به نابلس به رغم اعلام آتش بس میان این رژیم با جنبش جهاد اسلامی فلسطین است که از یکشنبه شب با تلاش‌های میانجیگرایانه مصر آغاز شده است.

نظرات بینندگان