arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند / زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

غول فناوری کره‌ای در رویداد Unpacked خود که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، چندین محصول جدید از جمله Galaxy Z Fold ۴ را رونمایی کرد. گلکسی زد فولد ۴ با نوار وظیفه جدید در امتداد پایین گوشی ارائه می‌شود که «تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی» را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را ببینند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو جدید خود با شیشه منعطف که تا وسط صفحه نمایش را تا می‌کند، عرضه کرد.

به گزارش دیلی‌میل، غول فناوری کره‌ای در رویداد Unpacked خود که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، چندین محصول جدید از جمله Galaxy Z Fold 4 را رونمایی کرد.

گلکسی زد فولد ۴ با نوار وظیفه جدید در امتداد پایین گوشی ارائه می‌شود که «تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی» را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را ببینند.

این دستگاه با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، ولی با قیمت هنگفت ۸۰ میلیون تومان!

گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند / زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

Galaxy Z Flip 4 از حدود ۴۰ میلیون تومان برای ۱۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود و تا ۴۸ میلیون تومان برای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی افزایش می‌یابد.

زد فلیپ ۴ همان چیپست زد فولد را دارد، اما در عقب خود تنها ۲ دوربین اصلی و زاویه فوق عریض که هر دوی آنها ۱۲ مگاپیکسلی هستند، دارد.

هر دو مدل گوشی هوشمند با شبکه 5G سازگار بوده، دارای مقاومت IPX۸ در برابر آب هستند و می‌توانند بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شده و باز شوند.

آنها امروز (۱۰ اوت) برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و از ۲۶ اوت به فروش می‌رسند.

منبع: همشهری

نظرات بینندگان