arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

نماینده مجلس: مردم نگران اینکه وضعیت از این که هست، بدتر شود، نباشند / کسی انتظار ندارد قیمت‌ها به شهریور سال گذشته برگردد

شهباز حسن پور نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست‌هایی که با کشورهای منطقه داشتیم، نوید می‌دهد که در آینده وضعیت بازارها بیشتر تحت کنترل قرار گیرد تا مردم نگران اینکه وضعیت از این که هست، بدتر شود، نباشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مجلس: مردم نگران اینکه وضعیت از این که هست، بدتر شود، نباشند / کسی انتظار ندارد قیمت‌ها به شهریور سال گذشته برگردد

شهباز حسن پور گفت: هیچ کس انتظار ندارد قیمت‌ها به شهریور سال گذشته برگردد و بعضی افزایش قیمت‌ها به دلیل اتفاقاتی است که در منطقه روی داده است.

شهباز حسن پور بیگلری، نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت موظف بود قبل هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است.

حسن پور افزود: نمایندگان به دلیل وضعیت معیشت مردم از دولت گلایه مند هستند و نارضایتی خود را در جلسات مختلف اعلام کرد‌ه‌اند.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نشست‌هایی که با کشورهای منطقه داشتیم، نوید می‌دهد که در آینده وضعیت بازارها بیشتر تحت کنترل قرار گیرد تا مردم نگران اینکه وضعیت از اینی که هست، بدتر شود، نباشند.

 
نظرات بینندگان