arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

با اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شوید!

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای کیفی تولیدات صنعتی، اکسسوری ها و یراق آلات مدرن و کارآمدی تولید شده اند تا مناسب کابینت های مدرن و دکوراسیون های امروزی باشند. این تجهیزات مدرن کابینتی شامل جک کابینت، لولا کابینت، دستگیره کابینت، سوپرمارکت کابینت، سطل زباله کابینتی، آبچکان و ... هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 کابینت ها تاثیر گذار ترین وسایل در دکوراسیون آشپزخانه هستند و زیبایی بیشتر و عملکرد بهتر آن ها اهمیت زیادی دارد. بنابراین لازم است تا با یراق آلات و اکسسوری های کابینت بیشتر آشنا شوید.

با اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شوید!

هر زمان صحبت از دکوراسیون آشپزخانه می شود اولین مسئله ای که مورد توجه قرار می گیرد کابینت های آشپزخانه است. در واقع کابینت بخش جدایی ناپذیر و مهم آشپزخانه است که تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما دارد.

در این مقاله شما را با اهمیت کابینت آشپزخانه آشنا کرده و انواع اکسسوری کابینت را به شما معرف می کنیم تا آشپزخانه ای با عملکرد بهتر و ظاهر زیباتر داشته باشید.

اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت آشپزخانه جز مهم ترین المان های دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. چیدمان، رنگ، جنس وظرافت کار باعث می شود جلوه آشپزخانه متفاوت باشد. از همین رو طراحی و اجرای کابینت ها بسیار حائز اهمیت هستند و نمی توان آن ها را با اهمال کاری نصب کرد.

کیفیت، زیبایی و کارایی سه فاکتور انتخاب کابینت برای خانه است. کیفیت کابینت ها به طور مستقیم با جنس کابینت در ارتباط است که جنس با کیفیت می تواند روی ظاهر و سبک دکوراسیون آشپزخانه شما نیز تاثیر بگذارد. امروزه برای طراحی و اجرای کابینت های مدرن از جنس های گلس استفاده می شود.

کیفیت کابینت ها مختص به جنس آن ها نیست و لازم است تا در کنار جنس کابینت ها از یراق آلات مرغوب نیز استفاده شود؛ به این ترتیب یراق آلات کابینتی مرغوب، ماندگاری و کارایی کابینت ها را بهبود می بخشند.

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای کیفی تولیدات صنعتی، اکسسوری ها و یراق آلات مدرن و کارآمدی تولید شده اند تا مناسب کابینت های مدرن و دکوراسیون های امروزی باشند. این تجهیزات مدرن کابینتی شامل جک کابینت، لولا کابینت، دستگیره کابینت، سوپرمارکت کابینت، سطل زباله کابینتی، آبچکان و ... هستند.

برند های متفاوتی مدرن ترین تجهیزات روز دنیا را تولید می کنند. از بهترین و بزرگ ترین برند های تولید کننده یراق آلات و اکسسوری کابینت در دنیا می توان به برند بلوم اتریش، هفله آلمان و ملونی و یونی هوپر اشاره کرد.

البته امروزه برند های ایرانی نیز به دلیل کیفیت بالایی که در محصولات خود ارائه می دهند، به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شده اند. برند های نایس، سه آ، پلیکان و آدلان از جمله بهترین برند های مطرح ایرانی هستند که محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

دقت کنید که انتخاب تجهیزات مناسب و با کیفیت موجب می شود تا دوام و زیبایی کابینت های آشپزخانه افزایش یابد.

انواع اکسسوری کابینت

پس از کیفیت به سراغ زیبایی و کارایی کابینت ها می رویم. اکسسوری های کابینت به وجود آمده اند تا نه تنها کارایی داشته باشند بلکه با مدیریت اجزا و وسایل آشپزخانه فضای آن را زیبا و مرتب جلوه دهند. به این ترتیب انواع اکسسوری کابینت شامل تجهیزاتی می شود که کابینت شما را زیبا تر و کاربردی تر می کند. زمانی که کابینت های شما فضای زیادی را برای قرار دادن وسایل داشته باشند و همیشه منظم باشند، انگیزه ی شما برای حضور در آشپزخانه و کار کردن در این محیط آرامش بخش و جذاب، بیشتر می شود.

سوپر مارکت کابینت

در کابینت های امروزی قسمتی را با عنوان سوپرمارکت کابینت در نظر می گیرند تا افراد خانواده بسیاری از خریدهای فروشگاهی خود را در آن قرار دهند. این فضا به شما کمک می کند تا در سازماندهی مواد غذایی، مواد شوینده، ادویه ها و ... موفق تر عمل کنید.

 سوپری کابینت انواع مختلفی دارد تا با سلیقه و نیاز شما و ابعاد کابینت متناسب باشد. برای مثال در مدل ریل از کف یک یا دو ریل در کف کابینت قرار دارد که سوپری کابینت بر روی آن حرکت می کند تا طبقات سوپر کابینتی در اختیار شما قرار بگیرد؛ سوپری بغل ریل که به دیواره کابینت متصل می شود، فضای کمتری را اشغال می کند و بهترین فضا را در اختیار شما قرار می دهد. البته سوپر مارکت آشپزخانه مدل های دیگری از جمله سوپری کنار یخچال، سوپر وسط، سبد مواد شوینده، سبد رخت چرک و ... نیز دارد.

با اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شوید!

سطل زباله کابینتی

امروزه استفاده بهینه از فضا، زیبایی و کارایی در دکوراسیون بیش از پیش اهمیت دارد. اکسسوری های کابینت که امروزه توسط بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد شده اند، با استقبال زیاد خریداران رو به رو شده است. یکی از اکسسوری هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است سطل زباله کابینتی است که با توجه به فضای بسیار کمی که اشغال می کند، حجم زیادی را برای جمع آوری زباله ها در اختیار شما قرار می دهد.

مکانیزم نصب سطل های زباله کابینتی به چند روش است تا شما بتوانند این اکسسوری پرکاربرد را بر اساس نیاز خود تهیه کنید. بهترین مدل سطل زباله کابینتی، سطل های ریلی هستند که بر روی کف یا دیواره ی کابینت نصب می شوند و با باز شدن درب کابینت در اختیار شما قرار می گیرند.

سطل آشغال کابینتی در مدل های تک مخزنه، دو مخزنه، سه مخزنه و چهار مخزنه تولید می شود تا امکان تفکیک زباله ها در منزل برای ما فراهم باشد.

آبچکان کابینتی

قدیمی ترین اکسسوری کابینت ها آبچکان است که از سال های پیش در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول جنس این آبچکان ها از استیل ضد رنگ است تا به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند. البته آبچکان آلومینیومی نیز کیفیت بالایی دارد و ضد زنگ و خوردگی است.

البته در بین آبچکان استیل و آبچکان آلومینیومی تفاوت هایی نیز وجود دارد؛ جنس آلومینیومی آب چکان قیمت پایین تری دارد و به همین دلیل پر طرفدار تر است، اما جا ظرفی استیل به دلیل دوام و عمر بیشتری که دارد، قیمت مناسب تری را ارائه می دهد.

آبچکان ها انواع متفاوتی دارند که شامل آبچکان رومیزی، آبچکان توکار کابینتی، آبچکان آویزی و آبچکان روی سینک می شود ک هرکدام از انواع آبچکان، ویژگی ها و روش نصب متفاوتی دارند.

نظم دهنده کشو کابینت

کشوها از طبقات محبوب کابینتی هستند و نظم دهی به وسایل را راحت تر می کنند و دسترسی ساده و سریعی دارند.

با این حال به دلیل تکان هایی که در هنگام باز و بسته شدن کشو اتفاق می افتد، ممکن است وسایل قرار داده شده در کشو به هم بریزند. البته شما می توانید از انواع نظم دهنده کشو کابینت استفاده کنید تا علاوه بر اطمینان از جایجا نشدن وسایلتان در کشو، وسایل را در فضای کاملا تفکیک شده قرار دهید و آن ها را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید.

آشپزخانه ای زیبا با کابینت های مجهز

کیفیت و زیبایی کابینت نقش مهمی در سبک دکوراسیون آشپزخانه شما دارد و در کنار آن جلوه خاصی به آشپزخانه و تمام خانه شما می دهد. در کابینت های مدرن امروزی اکسسوری ها باعث می شوند، بتوانید با مدیریت اجزا و وسایل آشپزخانه بهترین استفاده را از فضا داشته باشید. کارایی اکسسوری ها فقط بهبود فضا نیست و سهولت استفاده از کابینت ها و دسترسی راحت تر به وسایل دلایل دیگری برای انتخاب آن هاست. بنابراین همه این تجهیزات مدرن و کاربردی با هدف بهبود و سهولت استفاده از کابینت ها و وسایل ما طراحی شده اند.

یکی دیگر از تجهیزاتی که باعث زیبایی هرچه بیشتر کوراسیون آشپزخانه و کابینت های ما می شود، تجهیزات نورپردازی کابینت هستند که جلوه ی فوق العاده را به آشپزخانه می دهند. همچنین نورپردازی آشپزخانه و کابینت باعث می شود تا اشراف بیشتری به زوایای آشپزخانه و طبقات کابینت داشته باشیم و وسایل مورد نیازمان را سریع تر پیدا کنیم.

نورپردازی کابینت شامل استفاده از لامپ های ال ای دی رشته و سنسور های هوشمند و خودکار است. به این ترتیب پس از نصب لامپ ال ای دی شاخه ای در قسمت زیر کابینت، تاج کابینت، داخل قفسه های کابینت و ... آن ها را به سنسور های هوشمند نصب کنید تا به صورت خودکار در زمان دلخواه شما روشن و خاموش شوند و زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را به وجود آورند.

اکسسوری های دیگری از جمله پریز توکار کابینت وجود دارند که باعث کارایی بیشتر آشپزخانه می شوند. پریز توکار کابینت یک پریز زیبا و منحصر به فرد است که علاوه بر داشتن چند سوکت برق، تجهیزاتی مثل میکروفون بلوتوثی، شارژر وایرلس، پورت یو اس بی، پورت تلفن، پورت اچ دی ام آی و ... را نیز فراهم کرده است تا مجموعه ای بی نظیر و کاربردی در ابعادی کوچک باشد.

با اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه آشنا شوید!

خرید اکسسوری کابینت از تجهیز یراق

فروشگاه تجهیز یراق یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین فروشگاه های تهران است که به صورت تخصصی بر روی محصولاتی چون اکسسوری و یراق آلات کابینت، تجهیزات نورپردازی، یراق آلات اتاق خواب، یراق درب ریلی و ... فعالیت می کند و محصولات مدرن و با کیفیت از برند های معتبر دنیا را ارائه کرده است تا شما بتوانید به راحتی از بین مدل های متنوع موجود در بازار، بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.

شما می توانید از طریق سایت اینترنتی تجهیز یراق، تماس با شماره ی 02177343556 و مراجعه حضوری به فروشگاه فیزیکی تجهیز یراق واقع در خیابان احسان تهرانپارس تمام محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید تا به همراه گارانتی معتبر کالا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.

 

نظرات بینندگان