arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
امام جمعه بجنورد:

ائمه جمعه در عزل و نصب مسئولان دخالت نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه بجنورد گفت: عزل و نصب مسئولین و مدیران بر عهده هیئت دولت بوده و ائمه جمعه در این مورد دخالت نکنند.

به گزارش مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان شمالی با ابراز رضایت از عملکرد 2 ساله ابوطالب شفقت گفت: استاندار سابق خراسان شمالی در مدت حضور خود در این استان از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زندگی مردم فروگذار نکرد.

حضرت آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه استاندار سابق خراسان شمالی با مدیریت شایسته خود زمینه وحدت، همدلی و تلاش مسئولان در استان را فراهم کرده است، گفت: بنده برای ایشان موفقیت و بهروزی را در سنگر دیگر خدمت آرزو می کنم و مطمئنا ایشان در هر کجا که باشند موفق خواهند بود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امیدوارم با تلاش همه مدیران، استاندار جدید نیز بتواند در راستای انجام وظایف و رسالتی که بر دوش وی نهاده شده است موفق عمل کند.

وی به مسئولان اجرایی خراسان شمالی توصیه کرد: نهایت همکاری خود را با استاندار در استان داشته باشند تا وی بتواند در مدت مسئولیت خطیر سکانداری این استان، خراسان شمالی را به جایگاه واقعی خود نزدیک کند.

آیت الله مهمان نواز همچنین خطاب به ائمه جمعه سراسر استان تاکید کرد: ائمه جمعه نه تنها در انتصاب استاندار جدید بلکه در سایر عزل و نصب‌ها نیز موضع گیری نکرده و از دخالت در این امور پرهیز داشته باشند.
نظرات بینندگان