arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

شاخص کل بورس، امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۳ واحدی روبه‌رو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۳ واحدی روبه‌رو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۷ میلیارد و ۴۰۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان در بیش از ۳۶۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۳ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۶۳ هزار و ۶۹۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی بانک ملت، مخابرات ایران و ایران خودرو شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵۹ هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان در ۱۷۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و تولید برق عسلویه مپنا شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، بهمن دیزل و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نظرات بینندگان