arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

همسر بایدن هم به کرونا مبتلا شد

کاخ سفید اعلام کرد آزمایش کرونای جیل بایدن همسر رئیس جمهوری آمریکا مثبت شده و او به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده است و در حال حاضر علائم خفیفی را تجربه می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کاخ سفید اعلام کرد آزمایش کرونای جیل بایدن همسر رئیس جمهوری آمریکا مثبت شده و او به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده است.

کاخ سفید روز سه‌شنبه به وقت محلی اعلام کرد که آزمایش کرونای جیل بایدن مثبت شده و در حال حاضر علائم خفیفی را تجربه می کند.

به گفته کاخ سفید، جیل بایدن ۷۱ ساله به طور کامل واکسینه شده و دو دز تکمیلی واکسن کرونا را نیز دریافت کرده است.

مقامات گفتند که او در کارولینای جنوبی در یک اقامتگاه خصوصی به همراه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حال گذراندن تعطیلات است و پس از دریافت دو آزمایش منفی متوالی کووید-۱۹ به کاخ سفید بازخواهد گشت.

روز گذشته نیز آلبرت بورلا رئیس شرکت فایزر اعلام کرد به رغم دریافت چهار دز واکسن کرونا به بیماری کووید – ۱۹ مبتلا شده است. لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) نیز برای دومین بار در سال جاری میلادی به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شد .

به تازگی نیز جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا دو بار کرونا گرفت. سه روز پس از اینکه کاخ سفید اعلام کرد آزمایش کرونای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا منفی شده است، دوباره از مثبت شدن آزمایش کرونای او خبر داد.

نظرات بینندگان