arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

استاندار تهران: سفرهای ریاست جمهوری اصلا تشریفاتی نیست.

محسن منصوری استاندار تهران با بیان اینکه در بازدید بدون برنامه‌ریزی از کارخانه کاسپین ظرف دو ماه مشکل این مجموعه مرتفع شد، گفت: سفرهای ریاست جمهوری اصلا تشریفاتی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران: سفرهای ریاست جمهوری اصلا تشریفاتی نیست.

استاندار تهران با بیان اینکه در بازدید بدون برنامه‌ریزی از کارخانه کاسپین ظرف دو ماه مشکل این مجموعه مرتفع شد، گفت: سفرهای ریاست جمهوری اصلا تشریفاتی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری استاندار تهران همراه با حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر مسئولان از مجتمع گردشگری در شهر تهران بازدید کرد.

در ادامه نیز استاندار تهران با حضور در واحد تولیدی ماهی های زینتی در بخش احمد آباد مستوفی از بخش های مختلف این واحد بازدید کرد.

منصوری در جلسه بررسی مشکلات این واحد تولیدی دستور های لازم جهت رفع مشکلات در زمینه بانک، آب منطقه ای و اختلافات با شهرداری را صادر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سفرهای ریاست جمهوری تشریفاتی نیست، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به ملارد برنامه ای برای بازدید از کارخانه کاسپین نداشتیم، اما موضوع مشکلات این کارخانه که با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ایجاد شده و به سبب بدهی ۱۰۰ میلیاردی عملاً فعالیتش متوقف شده بود، میان بنده و فرماندار ملارد مطرح شد.

استاندار تهران عنوان کرد: رئیس‌جمهور متوجه این موضوع شده و گفتند که حتماً بازدید از کارخانه داشته باشیم، با اینکه برنامه ریزی وجود نداشت اما به بازدید از این کارخانه رفتیم و رئیس جمهور دستور دادند که ظرف یک ماه تسهیلات مورد نیاز این واحد تولیدی تامین شود.

منصوری سپس گفت: در کمتر از دوماه ۲۵۰ میلیارد تومان وام به این کارخانه پرداخت شد که بخشی از آن به عنوان بدهی بانک و بخش به عنوان سرمایه در گردش مورد استفاده قرار گرفت که در فاز اول تا ۸۰۰ نفر ظرفیت اشتغال دارد.

نظرات بینندگان