arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل پرسپولیس تأیید کرد: مهاجم سابق استقلال گزینه گل‌محمدی است

رضا درویش پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و فولاد درباره جذب شیخ دیاباته گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده و آقای گل‌محمدی دو سه اسم داده که شیخ دیاباته هم یکی از آنهاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رضا درویش پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و فولاد درباره جذب شیخ دیاباته گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده و آقای گل‌محمدی دو سه اسم داده که شیخ دیاباته هم یکی از آنهاست.

وی درباره وضعیت کارگزار پرسپولیس و اینکه در بازی امروز تبلیغات محیطی را سازمان لیگ اجرا کرده است، عنوان کرد: کارگزار شرایطی را به وجود آورد که فضای همکاری وجود نداشت. تعهدات انجام نشد و طبیعتاً ما مجبور بودیم با جای دیگری به توافق برسیم. برای همین دیدیم که به نفع باشگاه است که تبلیغات محیطی را با سازمان لیگ انجام دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره علت عدم بازی کردن مرتضی پورعلی‌‌گنجی، اظهار داشت: پورعلی‌گنجی مشکلاتی با باشگاه چینی خودش داشته است. نزدیک به ۲۰ روز است که در حال پیگیری هستیم و مجبور شدیم از طریق فیفا پیگیری کنیم. فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده این موضوع حل شود.

درویش که به عضویت کارگروه حق پخش تلویزیونی فدراسیون فوتبال درآمده است، درباره این موضوع عنوان کرد: بنا شد نشستی داشته باشیم تا با تعامل به نتیجه برسیم و فوتبال به حقوقش برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس مشکلی برای حضور دوربین‌های صداو‌سیما در پوشش بازی و کنفرانس مربیان ندارد؟ گفت: خیر، از صداوسیما در بازی و کنفرانس میزبانی می‌کنیم.

نظرات بینندگان