arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۰۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

واکنش سپاه پاسداران به ابراز نگراني مقامات آمريكايي و صهيونيستي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: واکنش و عکس‌العمل برخی از مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی نسبت به رزمایش پیامبر اعظم ۷ نشان‌دهنده موفقیت این رزمایش است.

به گزارش انتخاب، سردار یدالله جوانی، به بازتاب رزمایش پیامبر اعظم 7 در رسانه‌ها و محافل خبری جهان اشاره کرد و افزود: اگر این رزمایش قادر نبود اقتدار نظام اسلامی و قدرت دفاعی آن را به نمایش بگذارد، شاهد چنین بازتاب‌هایی نمي‌بودیم.

وي اضافه کرد: برخی مقامات آمریکایی و صهیونیستی از قدرت موشکی جمهوری اسلامی اظهار نگرانی کردند و این تحلیل را دارند که با این روند جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت برتر موشکی دست می‌یابد و باید با این پیشرفت‌ها مقابله کرد. نکته مهم در بحث نمایش اقتدار نظام اسلامی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، اين است كه قبل از آنکه برای جنگ باشد، برای فراهم کردن بسترهای صلح و امنیت است.

جواني با بیان اینکه "دشمنان اگر احساس کنند جمهوری اسلامی ایران ضعیف است و قادر به دفاع نیست، مرتکب اشتباه محاسباتی مي‌شوند و ممکن است این اشتباه آغازگر يك جنگ باشد"، گفت: رزمایش‌های سپاه و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این پیام را دارند که جمهوری اسلامی قادر است از خود دفاع کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه "امروز نیروهای مسلح كشور در اوج آمادگی هستند"، خاطرنشان كرد: این رزمایش به دشمنان نشان می‌دهد که حواسشان را جمع کنند تا دچار اشتباه محاسباتی نشوند؛ چراکه در این صورت جمهوری اسلامی به راحتی می‌تواند منافع و آنچه را که از نظر آنها حیاتی است، هدف قرار دهد و منهدم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم 7 این پیام را داشت که جمهوری اسلامی می‌تواند در کوتاهترین زمان در شعاع قابل توجه تمامی اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را منهدم کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
3
واقعا
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
1
5
ایران همیشه مقتدر,دوستت دارم
نظرات بینندگان