arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۱

توکلی: نمی خواهم دادستان تهران را با مرتضوی مقایسه کنم اما...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران با انتقاد از فیلتر شدن سایت الف از سوی دادستان تهران گفت: شان آقای دولت آبادی را اجل می دانم که بخواهم وی را با دادستان سابق تهران مقایسه کنم و لی باید بگویم که فعل ایشان همانند فعل دادستان قبلی است.

به گزارش انتخاب ، احمد توکلی نماینده مردم تهران و مدیر مسئول سایت الف در گفت وگو با مهر در خصوص علت فیلتر شدن سایت خبری تحلیلی الف گفت: مشخص شد که فیلتر شدن سایت الف به دستور آقای جعفری دولت آبادی دادستان تهران انجام گرفته و از این اقدام بسیار متاسفم.

وی در ادامه اظهار داشت: شان آقای دولت آبادی را اجل می دانم که بخواهم وی را با دادستان سابق تهران مقایسه کنم ولی باید بگویم که فعل ایشان همانند فعل دادستان قبلی است.

توکلی با بیان اینکه همانطور که دفعه قبل توانستم با استدلال های حقوقی آنها را وادار کنم که دست از تخلفاتشان بردارند گفت: این بار نیز در مقابل این اقدام ایستادگی خواهم کرد.

مدیر مسئول سایت الف اظهار داشت: بعد از مشورت با کارشناسان نظر قطعی خودم را در این موضوع فردا اعلام خواهم کرد.

توکلی همچنین در خصوص علت فیلتر شدن سایت الف گفت: دادستانی معتقد است این سایت مطالبی را منتشر کرده است که به نظر انها مجرمانه به نظر می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که خبر منتشر شده مربوط به کدام دستگاه یا نهاد می شود گفت: هنوز مشخص نیست چرا که باید این موضوع را کتبا به من اطلاع دهند که این اتفاق هنوز نیفتاده است.
نظرات بینندگان