arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

منابع مالي منافقين از کجا تامين مي شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گروهک تروريستي منافقين اخيرا با انتشار بيانيه اي ناخواسته پرده از حقايقي برداشت که نشان از تامين منابع مالي هنگفت اين گروهک تروريستي از منابع آمريکايي و انگليسي دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در بيانيه منتشر شده از سوي گروهک تروريستي منافقين آمده است؛ طي چهار ماه گذشته هزينه سوخت ژنراتورهاي ليبرتي بيش از يک ميليون دلار بوده است. با اين وجود جالب است که گروهک تروريستي منافقين مدعي عدم حمايت مجامع بين المللي از آنهاست و گله مندند مخارج شان را تامين نمي کنند!

با توجه به اينکه گروهک تروريستي منافقين از منابع تجاري و اقتصادي مستقلي برخوردار نيست و دائما دست گدايي به سوي نهادهاي غربي دراز کرده و مي کند هر از چندگاهي با برگزاري تجمعاتي هزينه هاي هنگفتي را صرف اعمال ضد بشري خود مي کند. سوالي که در اينجا مطرح مي شود اين است منافقين چگونه مخارج خود را تامين مي کند؟

چطور حمايتي از اين گروهک تروريستي نمي شود ولي از سوي ديگر شاهد برگزاري تجمعات،سخنراني ها و ... باصرف هزينه هاي هنگفت اين گروهک در کشورهايي خاص هستيم.

به عنوان مثال کمپاني آمريکايي-انگليسي "براون لويد جيمز" که از سال 2011 به استخدام منافقين درآمد،تنها بابت ارائه مشاوره در 2 ماه مه و ژوئن 40 هزار دلار دريافت کرد.

اين شرکت طي مدت قرارداد خود با منافقين وظيفه لابي گري و اجير کردن سخنران و راه اندازي تظاهرات براي گروهک تروريستي منافقين را بر عهده داشت.

از سوي ديگر نيز يک آژانس آمريکايي به نام "هري واکر" فعاليتي مشابه کمپاني "براون لويد جيمز" را براي منافقين انجام مي دهد و مشغول فعاليت براي منافقين، برگزاري جلسات و سخنراني ها در هتل هاي مجلل و استخدام سخنران است "هوارد دين" (رئيس پيشين حزب دموکرات) نيز اعتراف کرده که وي توسط اين شرکت براي سخنراني در جلسات منافقين استخدام شده و دستمزد مي گيرد.

شرکت "اسپيکرز قرن 21" در پنسيلوانيا سخنران کرايه مي دهد و همچنين براي لابي جهت خروج منافقين از ليست تروريستي و حمايت از مريم رجوي در آمريکا توسط شوراي ملي مقاومت استخدام شده است.

گفتني است؛ اين کمپاني براي تحليل گران يک بانک فکري در واشنگتن جهت سخنراني در کنفرانسي در ژنو با پرداخت هزينه سفر،هتل و دستمزد 10 هزار دلاري براي هر سخنران، دعوت نامه ارسال کرد.

شرکت "اکزکيوتيو اکشن" متعلق به "کن ليوينگتون" است که در عين حال عضو "کميته سياست ايران" (به رياست "ريموند تنتر" که براي حمايت و لابي منافقين تاسيس شده) است. ليوينگتون از جنگ طلبان شناخته شده آمريکا است و تا به حال چند گزارش در محکوميت موضع رسمي آمريکا عليه منافقين ارائه داده است.

شرکت وي همچنين تعدادي تجمع و کنفرانس در حمايت از "منافقين" برگزار کرده است.اين شرکت ها و جوامع پوششي منافقين،همچنين جمع کردن و استخدام سياهي لشکر براي تظاهرات و گردهمايي هاي اين فرقه را بر عهده دارند. مانند مناسبت هاي 17 ژوئن 2012 در فرانسه که با پرداخت پول و سفر مجاني، تعدادي شهروند خارجي را که هيچ تناسبي با منافقين و عقايد شوم آنها نداشتند صرفا به خاطر دادن پول،غذا و گشت و گذار در نقاط مختلف فرانسه اجير کرده يا تجمع اندک اوت امسال در مقابل وزارت خارجه آمريکا که رسانه ها از قول شرکت کنندگان خارجي گزارش دادند که اصلا راجع به موضوع تظاهرات بي خبر بوده و مابه ازاي دريافت پول در تظاهرات شرکت کرده بودند.

مقامات و سخنرانان استخدامي در آمريکا که همگي مجبور به اعتراف شده اند بابت هر سخنراني در تجمعات مربوط به منافقين،علاوه بر هزينه هاي سفر و هتل درجه يک،پول دريافت مي کنند؛ شامل: "جان بولتون نماينده سابق آمريکا در سازمان ملل، مايکل موکيسي دادستان کل آمريکا (2009-2007)، تام ريج وزير امنيت آمريکا، هوارد دين رئيس پيشين حزب دموکرات، باب فيلنر نماينده کنگره آمريکا، تام تانکريدو نماينده تندروي آمريکايي و يکي از کانديداهاي رياست جمهوري 2008، ژنرال جيمز جونز (مشاور سابق امنيت ملي اوباما)، ژنرال وسلي کلارک، ژنرال آنتوني زيني، ژنرال هيو شلتون، ژنرال پيتر پيس، ژنرال جيمز کاناوي، اندرو کارد وزير پيشين ترابري و رئيس دفتر بوش، لوئيس فري رئيس FBI در سال هاي (2001-1993)، بيل ريچاردسون وزير بازرگاني دولت اوباما،لي هميلتون رئيس سابق کميته روابط خارجي کنگره آمريکا، رودي جولياني شهردار سابق نيويورک، مايکل ريس (مشاور ميت رامني)، ادوارد رندل رئيس پيشين حزب دموکرات آمريکا، آنيتا مک برايد فرستاده ويژه آمريکا در امور زنان در افغانستان، کراولي (سخنگوي سابق وزارت خارجه آمريکا) و همچنين روساي سابق "سيا" جيمز وولي، پورتر گاس،مايکل هيدن و ... هستند.

يک مقام وزارت خارجه آمريکا که به قراردادهاي سخنراني آشناست به کريستين ساينس مانيتور توضيح داد که معمولا به هر سخنران براي يک سخنراني 20 دقيقه اي 20 هزار دلار پيش پرداخت مي شود و علاوه بر هزينه سفر، 25 هزار دلار هم در پايان کار پرداخت مي کنند.

علاوه بر آنچه گفته شد آگهي هاي تمام صفحه منافقين در روزنامه نيويورک تايمز و واشنگتن پست هر کدام بالغ بر 175 هزار دلار خرج دارد.کرايه سالن ها و هتل هاي مجلل براي برگزاري جلسات و کنفرانس ها بسيار هنگفت است.

برآورد شده است که هر جلسه با 10 سخنران استخدامي حداقل 500 هزار دلار هزينه در بر دارد.

آنچه ذکر شد تنها مختصري از مخارج و هزينه هاي هنگفت گروهک تروريستي منافقين است.اما آنچه مهم است اينکه گروهک تروريستي منافقين رفته رفته به زمان خروج کامل از پادگان اشرف و اسکان در کمپ ليبرتي نزديک مي شود ولي با ادعاي نداشتن منبع مالي اقداماتي انجام مي دهد که بسيار هزينه بر است.

براين اساس مي توان گفت اين گروهک براي تامين منابع مالي اش علاوه بر دريافت کمک مالي مستقيم از سوي کشورهاي غربي در فعاليت هايي نظير پولشويي و تجارت کثيف از جمله تجارت اسلحه ،تجارت انسان و ... نيز نقش دارد تا با اينگونه اقدامات ضد بشري، ادامه حيات داده و مخارج و هزينه هاي سرسام آورش را تامين کند.
نظرات بینندگان