arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

اعلام میزان حقوق فرهنگیان در سال 91

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نحوه تعیین ضریب حقوق كارمندان و میزان حداقل و حداكثر حقوق مستخدمین شاغل، بازنشستگان، وظیفه بگیران و فرهنگیان در سال 91 به ادارات كل سراسر كشور ابلاغ شد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،وحید كیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای شیوه تعیین ضریب حقوق كارمندان و فرهنگیان را ابلاغ كرد.

در این بخشنامه كه براساس مصوبه شماره 58404 ت 48093 ه مورخ 27 خردادماه سال 91، هیأت وزیران تنظیم شده، آمده است: ضریب حقوق سال 91 مشمولین قانون خدمات كشوری، هشتصدو پنج (805) و اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، یازده هزار و چهارصد و شصت (11460) ریال است.

طبق این بخشنامه، امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی كاركنان در سال 1390 با توجه به جدول شماره 3 و تبصره 1 بند 6 فصل دوم دستورالعمل شماره 14593/200 مورخ 21/2/88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منضم به بخشنامه شماره 8/710 مورخ 22/2/88 به تاریخ 1/1/91 قابل احتساب است.

براساس این گزارش، طبق ماده 90 قانون بودجه سال 91، افزایش ریالی از تفاوت تطبیق درج شده در احكام حقوقی كارمند كسر نخواهد شد و تفاوت مذكور در حكم حقوق ثابت باقی خواهد ماند و همچنین حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال 91، به میزان پانزده (15) درصد افزایش می یابد.

این گزارش می افزاید: حداقل و حداكثر حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین، بازنشستگان و وظیفه بگیران موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات كشوری به ترتیب (3921500) و (27450500) ریال خواهد بود.

پرداخت فوق العاده اضافه كار ساعتی به كارمندان با رعایت بند 14 مصوبه هیأت وزیران تابع دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.

فوق العاده مأموریت روزانه داخل كشور كارمندان كه به عنوان مأمور برای انجام وظیفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام می شوند و ناچار به توقف شبانه هستند تا میزان حداقل حقوق و مزایا به مأخذ یك بیستم و نسبت مازاد آن به مأخذ یك پنجاهم و در سقف اعتبارات مصوب قابل پرداخت خواهد بود و سایر موارد مطابق آیین نامه فوق العاده روزانه، موضوع بند(ث) ماده 39 قانون استخدام كشوری و اصلاحات بعدی آن صورت می گیرد.

 در صورت عدم توقف شبانه در محل مأموریت پنجاه(50) درصد فوق العاده مأموریت روزانه قابل پرداخت است.

در زمان حاضر بیش از یك میلیون و یكصد هزار نفر در آموزش و پرورش اشتغال دارند كه از این تعداد حدود 700 هزار نفر معلم هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
5
8
اون حداکثر رو بکی میدین ماهم بدونیم ؟
علی از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
3
10
سال 90 به حقوق معلمهای خوزستان بابت بدی اب و هوا 15 درصد اضافه شده ، حالا می خوان 8 درصدشو کم کنن یعنی امسال 7 درصد حقوق اضافه میشه ، البته فقط واسه ما خوزستانی ها ، جان مادرتون هوا بهتر شده ، تورم واقعا 7 درصده ؟ میدونید گرمای بالای 50 درجه ینی چی ؟ میدونم که نمیدونید اگه میدونستید که بهتون پست نمیدادند !
از ما بهترون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
6
**آیا افزایش حقوق فقط شامل فرهنگیان می شود**

اعلام خبر شما بصورتی است که مردم فکر می کنند افزایش حقوق ، فقط مخصوص فرهنگیان است
نظرات بینندگان