arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

حاتمی‌کیا فیلم شهید چمران را کلید زد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیلم سینمایی «چ» درباره شهید چمران به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی روز گذشته در اورامانات کلید خورد.
 
به گزارش فارس، پس از تمرینات متعدد، روز گذشته دوربین حاتمی‌کیا برای ساخت فیلمی درباره شهید چمران روشن شد. در اولین روز فیلمبرداری فریبرز عرب‌نیا (در نقش شهید چمران) در منطقه اورامانات استان کرمانشاه جلوی دوربین رفت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده 4 ماه فیلمبرداری فیلم در استان کرمانشاه، منطقه اورامانات و بخشی هم در استان تهران به طول خواهد انجامید.

بنابراین گزارش، بازیگر نقش شهید چمران را فریبرز عرب‌نیا ایفا می‌کند و  «سعید راد»، «فریبرز عرب‌نیا»، «مریلا زارعی»، «بایک حمیدیان»،«محمدمهدی سلانی»، «امیررضا دلاوری» و «اسماعیل سلطانیان» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند .

حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «چ» (درباره شهید چمران) سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و از روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران را روایت کرده است.

حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و به عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس فیلم سپرده شده است. مهدی حسینی‌وند و بهزاد عبدی به ترتیب مسئولیت تدوین موسیقی فیلم را برعهده دارند.

«چ» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی تهیه و تولید می‌شود  و محصول بنیاد سینمایی فارابی است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
1
0
عجب اسم جالبي انتخاب كرده براي فيلم! ياد چگوارا افتادم
نظرات بینندگان