arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

پورعلی گنجی: احساس کردم دیگر برای رفتن به اروپا دیر شده است

مرتضی پورعلی گنجی گفت: من فکر می‌کنم فقط به آرزوهای فوتبالی‌ام در اروپا نرسیدم. البته می‌توانستم به آن هدف هم برسم ولی خودم نخواستم. بعد از سن ۲۷ سالگی احساس کردم، اروپا برای من دیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که پس از ۲۷ سالگی احساس کرده که رفتن به اروپا برای او دیر شده و به همین دلیل به ایران بازگشته است.

 مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم‌ ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد، حسین فرکی - که در نفت تهران سرمربی او بود - را دید و اظهار کرد: پدر فوتبالی من حسین آقاست و او من را در ۱۷ سالگی به فوتبال ایران معرفی کرد. به خدا مدیونم که چنین آدم‌های خوبی را سر راهم قرار داده است. ما سعی می‌کنیم آنقدر خوب باشیم که مانند امثال حسین آقا باشیم تا ان‌شاءالله راه او را ادامه دهیم.

حسین فرکی هم در این رابطه گفت: در سال اولمان در نفت، ایشان و آقای بیرانوند و چند نفر دیگر حضور داشتند ولی یادم است که مرتضی می‌گفت آرزوهای بزرگ دارد. او می‌گفت که می‌خواهد به خارج از کشور برود و به بازی در ایران اکتفا نمی‌کرد. این جمله او در ذهن من ماند چرا که نشان دهنده اعتماد به نفس او بود چرا که هنوز مطرح نبود.

فرکی افزود: آن زمان مشخص بود که هم ایشان و هم بیرانوند بازیکنان بزرگی می‌شوند. من دیدم هر روزی که گذشت، مرتضی بیشتر به خواسته‌هایش رسید. حالا هم که به پرسپولیس آمده است. از این که او موفق است، خوشحالم. از مصدومیت شاگردانم ناراحت می‌شوم و از موفقیتشان خوشحال. ما می‌دانیم تمرینات فوتبال و زندگی با فوتبال چقدر سخت است. چه قدر جمع کردن حواشی سخت است. آن‌ها همه این سختی ها را تحمل می‌کنند تا برای ایران افتخار آفرینی کنند.

مرتضی پورعلی گنجی پس از پایان صحبت‌های فرکی در پاسخ به این سوال که چقدر به آرزوهای فوتبالی‌اش رسیده است، توضیح داد: من فکر می‌کنم فقط به آرزوهای فوتبالی‌ام در اروپا نرسیدم. البته می‌توانستم به آن هدف هم برسم ولی خودم نخواستم. بعد از سن ۲۷ سالگی احساس کردم، اروپا برای من دیر است.

نظرات بینندگان