arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

جزئیات افزایش سقف برداشت از خودپردازها در ۳ استان

در اطلاعیه بانک سپه آمده است: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز سپه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در هر شبانه روز، از تاریخ هشتم شهریور لغایت پنجم مهرماه سال جاری، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت‌ءهای عابر بانک سپه (درون بانکی) فراهم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: براساس اعلام بانک مرکزی، در ایام اربعین تا تاریخ پنجم مهرماه سقف برداشت روزانه از خودپرداز تمام بانک‌ها به ۵۰۰ هزار تومان فقط در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و نقاط مرزی شلمچه، خسروی، مهران و چذابه افزایش یافته است.

مصطفی قمری وفا -سخنگوی بانک مرکزی در این زمینه اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و در راستای خدمت‌رسانی به زائرین عتبات، سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز تمام بانک‌ها تا تاریخ ۵ مهرماه فقط در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و نقاط مرزی چون شلمچه، خسروی، مهران و چذابه به ۵۰۰ هزار تومان به صورت درون بانکی افزایش یافت. 

همچنین، در اطلاعیه بانک سپه آمده است: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز سپه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در هر شبانه روز، از تاریخ هشتم شهریور  لغایت پنجم مهرماه سال جاری، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت‌ءهای عابر بانک سپه (درون بانکی) فراهم شده است.

پیش از این، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که برای سهولت زائرین اربعین در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه دستگاه‌های خودپرداز تا ۵۰۰ هزار تومان قابلیت برداشت پول خواهند داشت.

نظرات بینندگان