arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

5 ميليارد و 600 ميليون تومان قيمت داماش گيلان/ عابديني: هيچ پولي براي خرج كردن نداريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل باشگاه داماش گيلان با بيان اينكه قرارداد بازيكنان تيمش به ثبت رسيده و آنها برگه تسويه حساب خود را امضا كرده اند، گفت: "هيچ پولي براي خرج كردن نداريم!"

امير عابديني در گفت‌وگو با ايسنا درباره وضعيت باشگاه داماش اظهار كرد: "دوشنبه با بازيكنان جلسه داشتيم و قرارداد آن ها را منعقد كرديم و آن ها هم برگه تسويه حساب خود را امضا كردند و با جيب خالي از باشگاه رفتند! بازيكنان ما پذيرفتند كه پولهايشان را بعدا بگيرند."

وي ادامه داد: "تيم بسته شده و امروز (سه شنبه) هم در ديداري تداركاتي به مصاف مس سرچشمه مي رود. اميدوارم تيم ما در فصل آينده موفق باشد. ما واقعا بي پول ترين تيم ايران هستيم و هنوز نتوانسته ايم كاري كنيم و در واقع چيزي نداريم. ممكن است باشگاهي مثل ذوب آهن كم خرج كرده باشد اما ما هيچ پولي نداريم كه خرج كنيم!

عابديني همچنين با بيان اين كه متقاضيان خريد امتياز داماش از بالا بودن قيمت باشگاه گلايه دارند افزود: "فعلاً كه خريداران مي آيند، مذاكره مي كنند و مي روند ولي بحث همه اين است كه قيمت اوليه امتياز باشگاه بالاست. در حال حاضر اگر كسي بخواهد داماش را بخرد بايد 5 ميليارد و 600 ميليون تومان بپردازد تا پس از آن هم درباره نحوه پرداخت بدهي هايمان كه حدود 2 ميليارد تومان است تصميم بگيريم."

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه با وضعيت مالي باشگاه چقدر اميدوار است تيمش مانند فصل قبل نتايج قابل قبولي كسب كند، گفت: ما كه هر بازيكني را جذب كرديم گفتيم فعلاً پولي نداريم ولي آن ها آمدند. واقعيت اين است كه ممكن است ما حتي پولي براي گرفتن هتل در خارج از گيلان يا خريد بليت هواپيما نداشته باشيم و در حال حاضر نگران اين مساله هستيم. اگر فدراسيون در مساله ماليات بازيكنان دخالت نمي كرد شايد ما و برخي تيم هاي ديگر در خصوص ثبت قراردادهايشان هم به مشكل برمي خوردند"

عابديني در پايان گفت: "فعلاً كه قرارداد بازيكنان را ثبت كرده ايم ولي هيچ چيز نداريم و منتظر هستيم فرجي حاصل شود!"
نظرات بینندگان