arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱

حمایت شورای شهر تهران برای بورسی شدن املاک شهرداری

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره عملکرد شهرداری تهران در یکسال گذشته در حوزه مالی، اظهار کرد: بورسی شدن املاک شهرداری تهران اتفاق خوبی است اما فعلا نمی‌توانیم درباره آن قضاوت کنیم چراکه باید املاک بیشتری از شهرداری تهران در بورس کالا عرضه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنا: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره عملکرد شهرداری تهران در یکسال گذشته در حوزه مالی، اظهار کرد: بورسی شدن املاک شهرداری تهران اتفاق خوبی است اما فعلا نمی‌توانیم درباره آن قضاوت کنیم چراکه باید املاک بیشتری از شهرداری تهران در بورس کالا عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه عرضه اموال شهرداری در بورس محاسن زیادی دارد، بیان کرد: بورسی شدن اموال شهردار باعث ایجاد شفافیت می‌شود، از رانت و سوءاستفاده‌های مختلف جلوگیری می‌کند. باید به زمانی برسیم که تعداد زیادی از املاک شهرداری در بورس عرضه شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: اصل این اقدام شهرداری و بورسی شدن املاک، حرکت مثبتی است و شورای شهر تهران به طور جد از این اقدام شهرداری حمایت لازم را انجام می‌دهد.

امانی درباره عملکرد شهرداری برای درامدزایی در ۶ ماهه اول سال، بیان کرد: گزارشاتی که خزانه‌دار شورای شهر از وضعیت مالی ۶ ماه اول سال شهرداری ارائه کرده است فعلا مبنای قضاوت ما نیست.

وی ادامه داد: چندماه اول طبیعی است که برخی از درآمدهای شهرداری تامین نشود اما اطلاعات غیررسمی حاکی از این است که درآمدزایی شهرداری رونق گرفته و بخش غیرنقد بودجه فعال شده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران شروع شده است که ما امیدوار هستیم نتیجه بخش باشد.

نظرات بینندگان