arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۱

جدایی جباری قطعی شد/ نکونام در یک قدمی آبی‌ها/ محمدی می‌رود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روز پایانی فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر برای باشگاه استقلال خبرساز خواهد بود چرا که احتمال حضور جواد نکونام قوت گرفت و جدایی مجتبی جباری از جمع آبی پوشان نیز قطعی شد. ضمن اینکه احتمالا جانوآریو جانشین محمد محمدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که امروز پنجشنبه مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به پایان می‌رسد، باشگاه استقلال تکلیف سه بازیکنش را مشخص خواهد کرد. اولین بازیکنی که امروز پنجشنبه تکلیفش مشخص خواهد شد، جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا اسپانیاست که با این تیم قرارداد دارد اما ظاهرا تمایل زیادی به حضور در ایران و زندگی کنار خانواده‌اش دارد.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت نکونام گفت: در صحبتی که با این بازیکن داشتم به من اعلام کرد که سه شنبه شب نشستی با مدیر باشگاه اوساسونا داشته و حرف‌هایش را زده است. نکونام به من اعلام کرد با وجود اینکه از یک تیم قطری پیشنهاد خوبی دارد اما در صورتی که در اسپانیا نماند قطعا به ایران خواهد آمد.

فتح الله زاده ادامه داد: طبق صحبتی که با جواد نکونام داشتم قرار شد تا ظهر امروز پنجشنبه خبر نهایی را به ما بدهد که می‌تواند به استقلال بیاید یا نه. با این حال فکر می‌کنم مشکل حضور او در استقلال تا حدود زیادی حل شده و این احتمال وجود دارد که او با ما قرارداد یکساله ببندد.

اما بازیکن دیگری که در فصل نقل و انتقالات خبرساز بود، مجتبی جباری هافبک میانی و ملی پوش آبی پوشان است که پس از کش و قوس‌های فراوان و در حالی که اعلام شده بود او برای ماندن در استقلال با قلعه نویی و فتح الله زاده به توافق رسیده است، حضورش در جمع آبی پوشان برای فصل آینده منتفی شد و او باید در آخرین روز فصل نقل وانتقالات تیم جدیدش را انتخاب کند.

سومین بازیکنی که نقل و انتقالات استقلال را تحت تاثیر قرار داد فابیو جانوآریو است که با حضورش در جمع آبی پوشان باعث جدایی یک بازیکن خواهد شد. به دلیل پر بودن سهمیه استقلال قرار است یک بازیکن از فهرست این تیم کنار گذاشته شود تا جانوآریو بتواند از هفته اول بازی کند. در این مورد گفته می‌شود محمد محمدی بازیکنی است که از استقلال کنار گذاشته خواهد شد. او احتمالا به تیم فوتبال راه آهن خواهد رفت.

علی فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا محمد محمدی گزینه‌ای است که از فهرست استقلال کنار گذاشته می‌شود تا جانوآریو بتواند از هفته اول بازی کند گفت: محمدی هم یکی از سه گزینه‌ای است که مورد نظر ما برای این کار است. قرار است عصر پنجشنبه در نشستی با امیرقلعه نویی تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.
نظرات بینندگان