arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۱

فرماندار مریوان: هیچ کمبودی برای اسکان زائران در مرز باشماق وجود ندارد

فرماندار مریوان اظهار داشت: تا کنون و طبق آخرین آمار، ۳۵ هزار و ۶۱۲ زائر اربعین از مرز باشماق به سمت کربلا و عتبات عالیات خارج شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرماندار مریوان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی، تاکنون ۵۰ هزار و ۵۹۰ زائر اربعین از مرز باشماق ورود و خروج داشته‌اند.

اسماعیل احمدی اظهار داشت: تا کنون و طبق آخرین آمار، ۳۵ هزار و ۶۱۲ زائر اربعین از مرز باشماق به سمت کربلا و عتبات عالیات خارج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴ هزار و ۹۷۸ زائر نیز از مرز باشماق به کشور بازگشته اند، افزود: آمار ورودی زائران ایرانی هفت هزار و ۷۶۶ نفر و زائران خارجی نیز هفت هزار و ۲۱۲ نفر بوده است.

آقای احمدی یادآور شد: در داخل شهر مریوان و مرز باشماق، موکب‌ها به اندازه کافی برای خدمت رسانی به زائران برپا شده و از لحاظ اسکان زائران نیز هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد زائران از مرز باشماق بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و همه امکانات برای خدمت رسانی به زوار فراهم است.

وی ادامه داد: احتمال افزایش زائران خروجی و ورودی وجود دارد اما همه تمهیدات برای تردد زوار اندیشیده شده و امکانات در آنسوی مرز نیز برای اعزام زائران وجود دارد.

نظرات بینندگان