arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

پلیس: دستگیری ۱۲۸ نفر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۲۸نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۲۸نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده است.

سرهنگ حسین حسن‌پور در جدیدترین گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با اشاره به اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط استان گیلان با سوء استفاده و به بهانه فوت مهسا امینی اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان‌های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده‌ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی از دستگیری ۱۲۸نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جداست، گفت: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

نظرات بینندگان