arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

عنابستانی: باید به رئیس جمهور به خاطر سخنرانی‌اش تبریک گفت

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیسی همچنین حق ملت ایران را در جریانات مختلف به ویژه مساله تعاملات جهانی و مساله برجام از تریبون سازمان ملل به شکل بسیار شایسته‌ای تبیین کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: عنابستانی گفت: به نظرم آقای رئیسی سخنان بسیار خوبی گفتند و متن جامع و کاملی تهیه کرده بودند و باید به رئیس جمهور برای چنین سخرانی جامع و کاملی تبریک و آفرین گفت.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شاه بیت سخنرانی رئیس جمهور در صحن مجمع عمومی سازمان ملل این بود که به جامعه جهانی نشان دادند خالق داعش کیست و مقابله کننده واقعی با تروریسم و از بین برنده داعش چه کسی است.
 
علی اصغر عنابستانی با اشاره به سخنرانی روز گذشته (چهارشنبه 30 شهریورماه) رئیس جمهور در سازمان ملل، گفت: صحبت های رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را سخنان جامع و کاملی ارزیابی می کنم؛ ایشان هم مبانی انقلاب اسلامی و هم حرکت انقلاب اسلامی به سمت عدالت را به نحو شایسته ای تشریح کردند.
 
رئیس جمهور نیاز جامعه جهانی برای حرکت به سمت عدالت جهانی را یادآوری کردند
 
وی در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور همچنین در سخنرانی خود وضعیت فعلی جامعه جهانی که تاثیرپذیری شدیدی از قدرت های مشخص مسلط به ویژه آمریکا پیدا کرده را به خوبی تبیین کردند که ظلم جهانی در دنیا به صورت مشخص توسط آمریکا و قدرت های برتر در حال شکل گیری است و نیاز امروز جامعه جهانی برای حرکت به سمت عدالت و به ویژه عدالت جهانی و انسانی را یادآوری کردند که اقدام خیلی خوبی بود.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیسی همچنین حق ملت ایران را در جریانات مختلف به ویژه مساله تعاملات جهانی و مساله برجام از تریبون سازمان ملل به شکل بسیار شایسته‌ای تبیین کردند.
 
عنابستانی با بیان این‌که «شاه بیت کار رئیس جمهور در صحن مجمع عمومی سازمان ملل هم این بود که به جامعه جهانی نشان دادند که خلق کننده و به وجود آورنده داعش کیست و مقابله کننده واقعی با تروریسم و از بین برنده داعش چه کسی است»، یادآور شد: ایشان به خوبی اعلام کردند کسی که به صورت واقعی با داعش و تروریسم سازمان یافته ای که آمریکایی ها شکل دادند مقابله کرد و آن را از بین برد توسط خود خالق داعش ترور ناجوانمردانه شد و به ترورشان هم افتخار کردند.
 
محاکمه عوامل دخیل در ترور سردار سلیمانی اتفاق ویژه ای است که رئیس جمهور مطالبه کرد
 
وی اظهار کرد: اینکه رئیس جمهور از یک تریبون جهانی محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا و همه عوامل دخیل در ترور قهرمان ملی ما شهید حاج قاسم سلیمانی را مطالبه کردند، خود این کار یک اتفاق، شجاعت و کار ویژه است. یعنی مطالبه اجرای عدالت در مورد کسانی که رسما به ترور سردار سلیمانی اعتراف کرده اند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این اتفاق ویژه ای است که ما بتوانیم از تریبون جهانی استفاده کنیم و مظلومیت خودمان را در آنجا فریاد بزنیم. این کار در مسیر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و هم ضرورت خیزش جهانی برای اقامه عدالت در بین ملت های جهان و هم در موضع بحق جمهوری اسلامی اتفاق ویژه ای است.
 
عنابستانی در پایان گفت: به نظرم آقای رئیسی سخنان بسیار خوبی گفتند و متن جامع و کاملی تهیه کرده بودند و باید به رئیس جمهور برای چنین سخرانی جامع و کاملی تبریک و آفرین گفت.
 
نظرات بینندگان