arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱

رئیس دادگستری قزوین: برخورد ما با «سران اغتشاشات» سخت و قاطع خواهد بود / مردم فریب نخورند و از حضور در تجمعات خودداری کنند

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

علی شعبانی با بیان اینکه باید علت فوت دختر سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، اظهار کرد: مردم فریب اغتشاشگران را نخورند و از حضور در تجمعات خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند.

وی افزود: با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده‌اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، شعبانی اظهار کرد: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می‌شود و برخورد ما با آن‌ها سخت و قاطع خواهد بود.

شعبانی یادآور شد: متأسفانه قاطبه افراد دستگیر شده، فریب خورده‌اند بنابراین به والدین توصیه می‌کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آن‌ها بهانه است لذا جوانان نباید فریب آن‌ها را بخورند.

نظرات بینندگان