arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

امام جمعه یاسوج: شرکت در این تجمعات جرم است، هرکس شرکت کند، پیگرد قضایی خواهد شد

سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج گفت: امروز حوزه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم است کسانی که شیشه می‌شکنند عددی نیستند، نوکری استعمار را کرده اند. کاسه لیس آل سعود و منافقین و دشمنان شده ای، نظم و امنیت کشور خود را به هم ریخته ای؛ بدا به حالت. والدین حواس‌شان جمع باشد. اسلام و انقلاب اینقدر ریشه دارد که با این باد‌ها نمی‌لرزد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: امام جمعه یاسوج گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و با قدرت با مخلان نظم و امنیت، آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی برخورد کند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه یکم مهرماه ۱۴۰۱ یاسوج افزود: ما موظف به حفظ امانت انقلاب، امنیت، نظم و قانون، اسلام و قرآن هستیم، برخی رفتارها از جمله گفتارها، نوشتارها و موضع گیری‌های بی جا، خیانت به کشور، امنیت و ارزش‌های دینی است بنابراین باید مواظب و مراقب باشیم.

وی اظهارکرد: پلیسی که حافظ و امنیت ماست باید اینطور مورد هدف قرار بگیرد و ما اصلا این مسأله را نمی‌پذیریم و از برادران نیروی انتظامی با تمام وجود حمایت می کنیم و کسانی که سرکشی، فتنه انگیزی و اغتشاش می کنند، محکوم می کنیم و باید در اسرع وقت دستگیر و مجازات شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و مسئولان نظم و امنیت با قدرت و توان با مخلان نظم و امنیت، کسانی که آشوب می کنند و اموال عمومی را تخریب می کنند، با قدرت برخورد کنند.

حسینی تصریح کرد: شرکت در این تجمعات جرم است، هرکسی که در این تجمعات اعتراض آمیز شرکت کند جرم است و پیگرد قضایی خواهد شد مردم مراقب باشند، چراکه دست های استکبار، استعمار و دشمنان پشت این جریان و صحنه هستند.

وی با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا چنینی ممساله ای وجود دارد، ادامه داد: یک خانم خطایی کرده، خلاف قانون خدا و اسلام حجاب لازم را رعایت نکرده چه اتفاقی افتاد که سکته کرد و ما هم متاسف و متاثر هستیم و به خانواده مرحومه تسلیت می گوییم اما حادثه ای اتفاق افتاد قرار نیست که کشور دچار هرج و مرج و آشوب و اغتشاش شود. این چه منطقی است که یه عده ای دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عنوان کرد: پشت این جریان‌ها دشمنان این ملت آمریکا و استعمار و استکبار نشستند و برنامه ریزی می کنند. کشوری تا دیروز دست بیگانگان بود و امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است و دارای مجد و عظمت و شکوه است این دشمنان نمی توانند این عظمت و پیشرفت را ببینند، به جایی رسیده ایم که طالبان می گوید مساله زنان در ایران، آدم خنده اش می گیرد، آل سعود اجازه رانندگی به زنان نمی دهد برخی حرف ها می زنند و رسانه های آنها نمی توانند پیشرفت این ملت را ببینند و از این جریانات موج سواری می کنند.

حسینی تاکید کرد: عده ای جاهل، نادان، اراذل و اوباش کاری که دشمنان این ملت از جمله آل سعود، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس می خواهند، دارند انجام می دهند، و این عده ریختند در خیابان و مسجد، پرچم، پلیس و ۶۱ آمبولانس انتقال بیمار را آتش می زنند و اموال عمومی را تخریب می کنند و این غیر از دشمنی با ملت ایران چیز دیگری نیست.

وی اظهارکرد: همه بدانند که از ارزش‌های دینی، انقلابی و ولایی، قانون بخصوص قانون حجاب یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و آن چیزی که باقی خواهد ماند اسلام، قرآن، حجاب و ولایت فقیه است و آن چیزی که نابود خواهد آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج عنوان کرد: بی حجابی فساد است و فساد و فحشا انتهایی ندارد، امروز می گویند روسری نباشد فردا می گویند چیزای دیگه نباشد. اگر از قانون حجاب عقب نشینی کردیم خطای بزرگی خواهیم کرد. نباید یک قدم از قانون، حجاب و ولایت فقیه عقب نشینی کنیم، ما آمده ایم راه‌های سختی را عبور کرده ایم و می مانیم.

حسینی بیان کرد: امروز حوزه نفوذ جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم است کسانی که شیشه می شکنند عددی نیستند، نوکری استعمار را کرده اند. کاسه لیس آل سعود و منافقین و دشمنان شده ای، نظم و امنیت کشور خود را به هم ریخته ای؛ بدا به حالت. والدین حواس‌شان جمع باشد. اسلام و انقلاب اینقدر ریشه دارد که با این بادها نمی لرزد.

نظرات بینندگان