arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱

امام جمعه خرم‌آباد: حجاب یک واجب شرعی است؛ نباید کنار گذاشته شود / اگر بخواهیم عقب نشینی کنیم دشمنان نیز گستاخ‌تر خواهند شد

شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مردم از اتفاقات اخیر و آسیب زدن اغتشاشگران به اموال عمومی و پلیس ناراحت بوده و پشتیبان نیروی انتظامی هستند چرا که کشور ما یک کشور اسلامی است و امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود. حجاب یک واجب شرعی است و نباید کنار گذاشته شود و باید حجاب در بین همگان رعایت شود، و اگر رعایت نشود باید نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کند که اگر بخواهیم عقب نشینی کنیم دشمنان نیز گستاخ تر خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم از اتفاقات اخیر و آسیب زدن اغتشاش گران به اموال عمومی و پلیس ناراحت بوده و پشتیبان نیروی انتظامی هستند چرا که کشور ما یک کشور اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود، حجاب یک واجب شرعی است و نباید کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار نیروهای مسلح اظهار داشت: نظام سلطه رژیم بعث عراق را تحریک کرد که در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به نظام نوپای انقلاب حمله کند، نظامی که تازه در حال شکل گیری سپاه و ارتش بود وارد جنگ شد و در داخل نیز صدای فتنه و آشوب و تجزیه طلبی شنیده می شد که در چنین وضعیتی که جنگ به ایران اسلامی تحمیل شد، امام خمینی(ره) بدون ترس و با آرامش کامل روحیه ایثار و شهادت در کالبد فرمانده هان ارتشی و سپاه دمید و باعث تقویت روحیه رزمندگان شد.

وی افزود: امام راحل فرمود آنچنان سیلی به رژیم بعث خواهیم زد که قادر به بلند شدن نباشند، امروز وقتی اتفاقات جنگ را بررسی می کنیم می بینیم که تقدس امام راحل برای جهاد فی سبیل اله بسیار موثر بوده است و شهادت را روز نشاط عاشقان خدا عنوان می کند، جنگ برای ما تهدید بود ولی ملت ایران از جنگ یک فرصت برای بقا و ادامه حیات انقلاب استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امام(ره) در جنگ به پایبندی اصول اخلاقی مقید بود و باعث شد که جنگ به دفاع مقدس تبدیل شد، جنگ با ایران جنگ با اسلام و قرآن بود و کسانی که در جنگ حضور داشتند در مسیر دفاع از اسلام و قرآن بودند، همچنین پایبندی امام راحل به اصول اسلامی و الهی جنگ را مقدس کرد زیرا کسانی که در راه خدا کشته شوند شهید است و ماموریت آنان دفاع از اسلام و قرآن بود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: توجه به معنویت در امر جهاد باعث شد تا زمانی که نور ایمان در قلب رزمندگان بود پیروز میدان باشند، دوری از زرق و برق دنیا و معنویتی که امام(ره) معرفی کرد باعث شد که مردم به سمت جبهه‌ها هجوم بردند و روحیه بسیجی را برای انجام تکلیف نهادینه کرد و در‌ دوران دفاع مقدس روحیه بسیجی در همه رده‌های نیروهای مسلح مشاهده می‌شد و امام خمینی(ره) این روحیه را بنیان نهاد.

وی بیان کرد: امام راحل بر تقویت بنیه دفاعی و تجهیزات نظامی تاکید داشت تا بنیه دفاعی کشور در بهترین وضعیت باشد، استقلال فرهنگی و اقتصادی و سیاسی نیز از توصیه های امام راحل بود و بر وحدت نیروهای مسلح تاکید داشت تا در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم که باید توجه داشته باشیم که نظام سلطه دشمن اصلی است و آنان همواره قصد ضربه زدن به نظام را دارند پس وحدت مردم و نیروهای مسلح ضامن پیروزی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن خواهد بود و در سایه انسجام و همدلی مردم و مسئولان و نیروهای مسلح پیروزی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: مردم از اتفاقات اخیر و آسیب زدن اغتشاشگران به اموال عمومی و پلیس ناراحت بوده و پشتیبان نیروی انتظامی هستند چرا که کشور ما یک کشور اسلامی است و امر به معروف و نهی از منکر نباید تعطیل شود. حجاب یک واجب شرعی است و نباید کنار گذاشته شود و باید حجاب در بین همگان رعایت شود، و اگر رعایت نشود باید نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کند که اگر بخواهیم عقب نشینی کنیم دشمنان نیز گستاخ تر خواهند شد.

وی گفت: دشمنان قصد ضربه زدن به نظام را دارد و ملت از نیروهای مسلح مخصوصا نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت های خود حمایت می‌کند.

نظرات بینندگان