arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱

نماینده مریوان: احساسات مردم نسبت به فوت مهسا امینی جریحه‌دار شده / برخی صحبت‌ها از سوی مسئولان برای مردم ناراحتی ایجاده کرده / مسئولان می‌توانستند خیلی بهتر ماجرا را جمع کنند

شیوا قاسمی‌پور نماینده مریوان در مجلس گفت: مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر از این در مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مریوان در مجلس گفت: مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر از این در مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین پیگیری‌ها نسبت به حادثه درگذشت مهسا امینی و همینطور وضعیت بازداشت‌شدگان حوادث اخیر گفت: اتفاقی که برای مهسا امینی رخ داد بسیار ناراحت‌کننده بود. به عقیده بنده مسئولان کشور می‌توانستند خیلی بهتر در این مساله رفتار کرده و با سخنان و حضور خود خیلی راحت‌تر این مساله را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند و به اصطلاح ماجرا را جمع کنند. البته منظور از جمع کردن نادیده گرفتن نیست بلکه می‌توانستند قبل از اینکه دل‌ها و احساسات مردم از برخی سخنان و حرکات‌‌شان جریحه‌دار شود، در کنار خانواده داغدیده و مردم حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: درخصوص پیگیری‌های مجلس هم باید عرض کنم که گزارشات از دستگاه‌های مختلف دریافت شد و کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها جلساتی در این زمینه داشت که آخرین جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد اما هنوز گزارش نهایی این کمیسیون آماده نشده و منتظر دریافت گزارش رسمی و مکتوب پزشکی قانونی هستند.

قاسمی‌پور با تاکید بر مسئولیت نمایندگان نسبت به این مساله تصریح کرد: این اتفاق مساله‌ای نیست که محدود به یک شخص خاص و یک نماینده خاص باشد، این اتفاقی است که همه نمایندگان نسبت به آن مسئول هستند و همه باید پای کار باشند.

نماینده مریوان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که احساسات مردم نسبت به این موضوع جریحه‌دار شده است یا برخی سخنان و صحبت‌ها از سوی مسئولان برای مردم ناراحتی ایجاده کرده است. از سوی دیگر معاندان و دشمنان با موضع‌گیری‌های خود سعی در ایجاد التهاب و ناآرامی در جامعه دارند. باید تلاش شود تا آرامش هرچه زودتر به جامعه برگردد و این مساله هم با دقت و حساسیت بررسی شود.

وی عنوان کرد: ما هم پیگیر این اتفاق هستیم تا ان‌شاءالله برای مردم شفاف‌سازی شود و همچنین تلاش خواهیم کرد از طریق راهکارهای قانونی پیگیر وضعیت کسانی که در وقایع اخیر دستگیر شدند، یا مشکلی برایشان به وجود آمده باشیم.

نظرات بینندگان