arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱

پلیس: در ناآرامی‌های اخیر ۱۵۵ نفر در سمنان دستگیر شدند / ۲۶ نفر از این تعداد خانم بودند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی ناآرامی‌های اخیر ۱۵۵ نفر در استان دستگیر شدند، گفت: این افراد صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های اخیر فضای مجازی و اغتشاش‌ بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی ناآرامی‌های اخیر ۱۵۵ نفر در استان دستگیر شدند، گفت: این افراد صحنه‌گردان‌های ناآرامی‌های اخیر فضای مجازی و اغتشاش‌ بودند.

سرهنگ علی میراحمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر ۱۵۵ نفر در استان دستگیر شدند، تاکید کرد: این افراد صحنه گردان‌های ناآرامی‌ها در فضای مجازی و اغتشاشات خیابانی بودند که توسط ضابطان ناجا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد سعی در ناآرامی فضا داشتند، افزود: ۲۶ نفر از این تعداد خانم و ۱۲۴ نفر دیگر آقا بودند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در ناآرامی‌های روزهای اخیر استان پلیس با معترضان مدارا و خویشتن‌داری کرده است، گفت: فراخوان‌های فضای مجازی تحت مدیریت دشمن با ورود متخصصانه پلیس فتا به خوبی شناسایی شد.

میراحمدی با بیان اینکه پلیس سعی در مدیریت فضا داشت چرا که برخی جوانان و نوجوانان تابع احساسات خود از فضای ایجاد شده تأثیر پذیرفته بودند، بیان کرد: در همان ساعات نخست نا آرامی‌ها لیدرها و اغتشاش‌گران اصلی شناسایی و نسبت به مدیریت فضا توسط ناجا اقدام شد.

وی با بیان اینکه در بین دستگیر شدگان بسیاری از جوانان دیده می‌شود و این نشان می‌دهد که خانواده‌ها باید بیشتر مراقبت جوانان خود در فضای مجازی و حقیقی باشند، بیان کرد: پلیس این بار هم با رأفت اسلامی برخورد می‌کند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بین دستگیر شدگان تعدادی سلاح جنگی، قمه و… وجود داشت که توسط پلیس کشف شد، بیان کرد: این کشفیات نشان می‌دهد که ماجرای این اغتشاش‌گران اصلاً حجاب نیست و بعضاً حتی افراد از حربه‌هایی که دشمن در فضای مجازی آموزش می‌داد، بهره می‌بردند لذا از این منظر نیز خانواده‌ها باید بیشتر مراقبت کنند.

نظرات بینندگان