arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۶ مهر ۱۴۰۱ / ترافیک نیمه‌سنگین در دو جاده / تردد در اغلب محور‌ها روان است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارکرد: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت به صورت رفت و برگشت روان است و بدون مشکل انجام می شود.

وی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیمه‌سنگین است و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع به صورت نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره انسداد یک محور در استان مازندران و محدودیت به‌وجود آمده تردد با تغییر مسیر اظهار کرد: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری در مسیر جنوبی محمودآباد - فریدونکنار مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

وی با بیان دیگر محورهای مسدود در کشور گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود در کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: هیچ مداخله جوی خاصی گزارش نشده است و تردد در همه محورها بدون مشکل انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظرات بینندگان