arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۳ مهر ۱۴۰۱ / ترافیک سنگین در جاده‌های های چالوس، هراز و فیروزکوه

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، حمیدرضا فرامرزی،‌ کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورها در روز چهارشنبه، سیزدهم مهرماه گفت:‌ در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل آسارا تا نسا ، کندوان تا ولی آباد و پل دزدبن تا مجلار و مسیر شمال به جنوب محدوده پل دزدبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه ترافیک سنگین برقرار است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا تونل شماره ۱۶ و تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر (شهرستانک) را نیز دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال حد فاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم، پلور تا گزنک و محدوده های بایجان و سه راهی چلاو ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل انتهای بومهن تا محدوده سه راهی دماوند گفت: محور قدیم تهران - بومهن محدوده‌های پل جاجرود و مهرآباد و آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی قزوین و حدفاصل منجیل تا رودبار هم باترافیک سنگین همراه است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

فرامرزی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک و محدوده نیروگاه شهید رجایی خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: در آزادراه تهران- ساوه محدوده نسیم شهر و آزادراه تهران- قم هم در برخی مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی محور مسدود شریانی را ریگان - ایرانشهر، محور دارای انسداد فصلی را لاسم - ارجمند و محور مسدود غیرشریانی را تهران - امامزاده داود اعلام کرد.

نظرات بینندگان