arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۱

«جن گیر» پس از چهل سال به روی صحنه تئا‌تر می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهل سال پس از ساخت فیلم «جن گیر» که یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود شناخته شده است، این داستان به روی صحنه تئاتر رفت. در این نمایش تئاتری بروک شیلدز در نقش مادر و ریچارد چمبرلن در نقش کشیش دختر تصاحب شده توسط ارواح خبیث، بازی می کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، ریچارد چمبرلن با مقایسه نمایش با فیلم گفت: «موقع تمرین فهمیدم که داستان واقعا آدم را می‌گیرد. این هم به نحو خود بسیار ترسناک است. ولی ما بر روی تماشاچیان استفراغ نخواهیم کرد. این اتفاق نخواهد افتاد.»

در حالی که فیلم، صحنه‌های بسیار دلهره آوری داشت، اقتباس تئاتری از رمان ویلیام پیتر بلاتی، فیلم را نادیده می‌انگارد. نمایش، بیشتر موضوعی ذهنی و درباره روان‌شناسی، ایمان و عشق است.

جان دویل کارگردان تئا‌تر درباره طرفداران فیلم جن گیر که به دیدن این نمایش خواهند رفت گفت: «بعضی از تماشاچیان می‌خواهند آنچه را دفعه اول دیده‌اند، دوباره ببینند. عادلانه است. چون بعضی از مردم می‌خواهند آنچه برایشان آشناست تماشا کنند. برخی دیگر خواستار سفری نو هستند. باید سعی کنم هر داستانی که تعریف می‌کنم، حتی اگر «رومئو و ژولیت» هم است، متفاوت باشد. حرفه من روایت داستان به گونه‌ای است که قبلا هرگز گفته نشده است. گزینه دیگری ندارم.»

نمایش «جن گیر» تا بیست و دوم مرداد ماه در تماشاخانه «گفن» در لس آنجلس ادامه دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
1
همچین میگین این نمایش در تماشاخانه ای در لس آنجلس نمایش داده می شود انگار همین یک توک پا نزدیک است
نظرات بینندگان