arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

فرمانده نیروی انتظامی: بیانات رهبری آبی بود روی آتش / هر کس بخواهد هنجارشکنی کند، حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند / پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود / اگر دشمن به بهانه‌ای، آشوب به پا می‌کند، مطمئنا سازماندهی شده است

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، اضافه کرد: هر کس بخواهد هنجار شکنی کند حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند. اشتری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی چشم طمع به جان، مال و ناموس مردم داشته باشد، پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود، امروز ما در کشور آرامش و امنیت داریم و دشمنان به دنبال بر هم زدن این امنیت هستند و آنها نتوانسته و نخواهند توانست خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) است، گفت: مردم در فتنه اخیر خوب درخشیدند و حق از باطل را به درستی شناختند.

به گزارش «انتخاب»،‌ سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با عنوان «عهد سربازی» که همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر(عج) در مسجد مقدس جمکران افزود:‌ در تمامی فتنه‌هایی که رخ داده‌است و در همین اتفاقاتی که اخیراً در کشور رخ داد بحمدالله با هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و هوشیاری حافظان نظم و امنیت این توطئه خنثی شد.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، وی ادامه داد: شبکه صهیونیست گفت ما نتوانستیم به اهداف خود برسیم، دشمن به دلیل پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشور ناامید شده‌است، روزی نیست که ما عنایت و لطف الهی را نبینیم، جوانان ما باید امیدوار باشند به آینده، در تمامی عرصه‌ها، علی رغم تمامی توطئه‌ها پیشرفت های خیلی خوبی داشته‌ایم.

وی گفت: علت تمامی پیشرفت‌ها تبعیت از امام عصر (عج) است، پیروزی و رشد و تعالی ما همین راهی است که مردم تاکنون رفته‌اند، امروز اگر دشمن به بهانه‌ای آشوب به پا می کند چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی مطمئنا کار سازماندهی شده‌است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمنان می‌خواهند کشور امام زمان (عج) را از مسیر خود خارج کنند دنبال این هستند که ما ایران قوی و مستقل نداشته باشیم ولی به لطف الهی و عنایات خاصه حضرت همه اینها را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: انتظار باعث پایداری، امید و پیشرفت ما خواهد شد، شهدای ما بویژه شهدای اخیر که از بسیج و شهید عزیزی که از سپاه پاسداران بود عشق به منجی عالم بشریت داشتند و باید یاد کنیم از این جوانمردی ها و من عرض می‌کنم که شما مردم در این فتنه خوب درخشیدید و راه حق از باطل را به خوبی شناختید و ما هم در کنار شما هستیم.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت مردم است، اضافه کرد: هر کس بخواهد هنجار شکنی کند حافظان امنیت در مقابل آن مقتدرانه می‌ایستند.

اشتری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی چشم طمع به جان، مال و ناموس مردم داشته باشد، پلیس مهربانانه در کنار مردم خواهد بود، امروز ما در کشور آرامش و امنیت داریم و دشمنان به دنبال بر هم زدن این امنیت هستند و آنها نتوانسته و نخواهند توانست خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.

اشتری افزود: در چند روز گذشته از بیانات مقتدرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه فراجا استفاده کردیم سخنان ایشان آبی بود روی آتش و چقدر برای مردم امیدوار کننده و برای دشمنان مایوس کننده بود.

وی درادامه ضمن قدردانی از تولیت مسجد جمکران در جهت فراهم کردن مقدمات این مراسم، اظهار داشت: منتظران واقعی امروز در این پایگاه جهان تشیع جمع شده‌اند که امیدواریم بتوانیم آن چیزی که مورد نظر و توجه حضرت بقیه الله العظم (عج) است در زندگی شخصی و سازمانی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلیعه و آغازعصر ظهور است، افزود: انقلابی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با هدایت و امامت حضرت امام (رحمه الله علیه) و حضور مردم به پیروزی رسید شروع نهضت حضرت مهدی موعود(عج) است.

اشتری گفت: انشاءالله در این ۴۳ سال که گذشت توانسته باشیم آن مسیری که مورد نظر حضرت امام (ره) بود را طی کرده باشیم، حتما این راه، راه درستی بوده و شهدای ما در دفاع مقدس و تمامی عرصه‌ها و در دفاع از حرم و امنیت مردم، جز منتظران واقعی حضرت هستند، ان‌شاءالله این امانت به سرمنزل مقصود خواهد رسید و پیروزی نزدیک است.

فرمانده فراجا اضافه کرد: در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری اشاره می فرمایند "جوانان ما زمینه ساز ظهور هستند و با روحیه انقلابی در مسیری قدم می‌گذارند که مسیر حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج) خواهد بود"، پیروی از ولی فقیه پیروی از حضرت ولیعصر(عج) بوده و این مسیر، مسیر ظهور است.

وی ادامه داد: راهی نداریم برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) به جز پیروی از تدابیر امامین انقلاب، کسانی که مخالفت می‌کنند، عناد دارند و انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند بدانند که صاحب اصلی این انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و آغازین روز های دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمن بعثی با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشت و تمام دنیا از آن حمایت می‌کرد رزمندگان ما و ملت ما پیروز شدند.سردار اشتری افزود:

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات رسانی کارکنان فراجا در ایام اربعین حسینی (ع)، افزود: بیش از ۴۵ روز همکاران من خادم زائران حسینی(ع) در ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع) بودند و افتخارشان خدمت به زائران اربعین بود.

گفتنی است در خاتمه از سوی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد جمکران به سردار حسین اشتری فرمانده فراجا نشان خادمی و همچنین پرچم این مسجد اهدا شد.

نظرات بینندگان