arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱

۱۰۹ جراحی در خوی و سلماس / ۶۶ نفر بستری هستند

رئیس سازمان اورژانس کشور از بستری ۱۵۵ نفر در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا: رئیس سازمان اورژانس کشور از بستری ۱۵۵ نفر در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند.
 
جعفر میعادفر، درباره آمار امدادرسانی‌های سازمان اورژانس کشور در پی وقوع زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی اظهار کرد: روز گذشته زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتری عمق ۱۰ کیلومتری زمین در آذربایجان غربی حوالی خوی را لرزاند که آسیب‌هایی به منازل وارد کرد و تعدادی هم مصدوم شدند.
 
وی با بیان اینکه این زمین لرزه دو شهرستان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و چند شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در مجموع از روز گذشته تا به امروز هزار و ۲۳۲ نفر به اورژانس مراجعه کردند تا درمان شوند و به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود. 
 
رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: از تعداد کل هزار و ۱۱۳ نفر در خوی، ۸۱ نفر در سلماس و ۳۸ نفر در چایپاره به اورژانس مراجعه کردند یا درخواست امدادرسانی داشتند. 
 
میعادفر تعداد کل افرادی که بستری شدند را ۱۵۵ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند. 
 
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۰۹ مورد جراحی نیز برای مصدومان ناشی از این زمین لرزه صورت گرفته است که ۱۰۰ مورد در خوی و ۹ مورد در سلماس انجام شده است. 
نظرات بینندگان