arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱

عضو خبرگان رهبری: بدعت حجاب اختیاری خطرناک‌تر از تخریب و اغتشاش است / علما موظف اند در برابر این تحریف، ایستادگی کنند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از این اغتشاشات، تخریب‌ها و به آتش کشیدن‌ها خطرناکتر، بدعت و تحریف دین، تحت عنوان حجاب اختیاری بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از این اغتشاشات، تخریب‌ها و به آتش کشیدن‌ها خطرناکتر، بدعت و تحریف دین، تحت عنوان حجاب اختیاری بود.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مشکلاتی که وهابیت به وجود آورده است، مربوط به مکان خاصی نیست و کل جهان اسلام را درگیر کرده است. البته نسبت به هزینه های گزافی که انجام داده اند به کمترین موفقیت ها دست پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: اما در مقابل طرفداران اهل بیت با هزینه های بسیار ناچیز، به توفیق فوق‌العاده و غیر قابل انکار در مقابل آنها رسیده‌اند. برای مقابله با انتشار وهابیت و اسلام اموی، علاوه بر کارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، باید به تربیت اساتید و محققان پرداخت که فلسفه تشکیل دارالاعلام همین است.

نماینده مردم خوزستان افزود: در روزهای اخیر شاهد فتنه و اغتشاشات به بهانه درگذشت خانم جوانی بودیم که با دسیسه امریکا و رژیم صهیونیستی، ضد انقلاب و تجزیه طلب‌ها به جنایت های هولناکی تبدیل شد البته ملت بصیر ایران از این حرکات تبری جستند.

وی گفت: از این اغتشاشات، تخریب‌ها و به آتش کشیدن‌ها خطرناکتر، بدعت و تحریف دین، تحت عنوان حجاب اختیاری بود. این بدعت ظاهری فریبنده دارد اما در باطن بسیار خشن، هولناک و ضد دین است که علما موظف اند در برابر این تحریف، روشنگری و ایستادگی کنند.

حیدری ادامه داد: چرا که لازمه قول به حجاب اختیاری انکار تشریع حدود وتعزیرات شرعی است و انکار آنها مستلزم تحریف دین وانکار ضروریات دین است. این واقعیت فرجام خطرناکی برای طرفداران حجاب اختیاری وجامعه اسلامی دارد.

نظرات بینندگان