arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

پلیس: در ناآرامی‌های اخیر، اهواز شاهد فضایی آرام بود

جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: در این مدت که در برخی استان ها شاهد ناآرامی ها بودیم ، خوشبختانه در اهواز با همکاری سران عشایر و مردم انقلابی این شهرستان شاهد فضایی آرام بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت : رسانه‌ها به عنوان فضای انتقال پیام وظیفه دارد مردم را از حوادث و اخبار صحیح مطلع کند و نقش کلیدی در انتقال اخبار صحیح به جامعه دارند.

 سرهنگ روح اله عسگری زاده روز دوشنبه در نشست خبری در محل قرارگاه انتظامی شهرستان اهواز ،بیان کرد: در این مدت که در برخی استان ها شاهد ناآرامی ها بودیم ، خوشبختانه در اهواز با همکاری سران عشایر و مردم انقلابی این شهرستان شاهد فضایی آرام بودیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در این مدت به خوبی فضای رسانه ای استان را از لحاظ آگاهی رسانی و وقایع روز  پوشش دادند، به همین دلیل دشمن نتوانست از این فرصت موج سواری کند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به برخورد قاطع عوامل انتظامی با اغتشاشگران گفت: با افرادی که قصد بر هم زدن آرامش شهروندان را داشته باشند طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

سرهنگ  عسگری زاده با اشاره به اتفاقات اخیر کشور ادامه داد: تصاویر و ویدیوهایی که منتشر می‌شود در ۲ بعد امنیت داخلی و سیاست بین المللی حایز اهمیت است و دشمن منتظر سوءاستفاده از اخبار و تصاویری است که در مواردی به صورت بازنشر یا کذب منتشر می‌شود.

وی از کاهش چشمگیر جرایم در کلانشهر اهواز گفت و افزود: در ۲ ماه اخیر با برخورد جدی پلیس و عوامل انتظامی در کلانشهر اهواز، شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این شهرستان بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: پلیس هیچگونه اغماضی در برخورد با مجرمان، سارقان مسلح و ... نخواهد داشت و با قاطعیت تمام طبق ضوابط قانونی با آنها برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان