arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۹۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۱

کیهان: هاشمی با محافل معارض با اصول انقلاب، مرزبندی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان با اشاره به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت:

ست كم 10 روزنامه زنجيره اي و شبه زنجيره اي روز گذشته اظهارات هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از اعضاي انجمن فرهنگ و سياست دانشجويان شيراز را تيتر اول يا صفحه اول خود كردند.
اعتماد، شرق، آفتاب يزد، آرمان روابط عمومي، آفرينش و فرهيختگان(2 روزنامه دانشگاه آزاد كه هنوز هم به مدير مسئولي عبدالله جاسبي منتشر مي شود! و...از جمله اين روزنامه ها بودند كه تيترهاي اول يا صفحه اول خود را به اين عناوين از اظهارات هاشمي اختصاص دادند: «تفرقه به نفع كشور نيست»، «غلبه بر مشكلات در گرو وحدت ملي است»، «نظر هاشمي درباره نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري»، «برگزاري انتخابات قانوني و شفاف و آزاد».
آقاي هاشمي در اين ملاقات گفته است: تفرقه و تضعيف انسجام ملي به نفع كشور نيست.
وي همچنين گفته است: برگزاري قانوني، شفاف و آزادانه همه مراحل انتخابات آينده رياست جمهوري، اعتماد و اميد را بيش از پيش در عرصه عمومي، گروه ها و نيروهاي وفادار به انقلاب و قانون اساسي جاري خواهد ساخت و از اين طريق مي توان اميدوار بود تا دشمنان نظام اسلامي در رسيدن به اهداف پليد خود ناكام گردند.
شايان ذكر است كه اغلب روزنامه هاي مورد اشاره در دوران فعاليت خود راهبردي جز تفرقه افكني و شكستن وحدت ملي نداشته اند و هنوز هم بر اين هدفگذاري عمده تاكيد دارند همچنان كه تعداد معتنابهي از همكاران برخي از اين روزنامه ها جزو عناصر نفوذي و ضد امنيتي محسوب مي شوند كه بعضا بازداشت شدند و برخي از آنها با فرار از كشور هم اكنون با رسانه هاي رسمي سازمان سيا و رسانه هاي دولتي آمريكا و انگليس در زمينه جنگ رواني عليه اتحاد ملت ايران همكاري مي كنند. از اين جهت مهم شدن موضوع وحدت ملي براي آنها قابل تامل و بسيار باورپذير! است به ويژه آن كه برخي از همين روزنامه ها درآمدمحور و اهل كاسبي از طريق فروش تيتر و خبر و مطلب هم هستند!
از سوي ديگر، هرچند اظهارات اخير آقاي هاشمي بسيار خوب و ستودني به نظر مي رسد اما در حقيقت اعلام جرم عليه طيفي است كه در فتنه سال 88 نقش آفرين اصلي ماجرا بود و متاسفانه مورد حمايت وي نيز قرار گرفت. اين جريان كه متاسفانه ارتباطات وثيق آن با پروژه هاي ضد امنيتي بيگانگان به تدريج آشكار شد، به واسطه تن ندادن به قانون و راي اكثريت و القاي تقلب، مقدمه تفرقه و خدشه در انسجام ملي را فراهم كردند و با وجود آن كه كساني مثل موسوي ادعا مي كردند «براساس آراي ريخته شده در صندوق ها پيروز شده اند» اما حاضر به پذيرش نتايج بازشماري آرا نيز نشدند اما به مرور معلوم شد اساسا دعوا بر سر انتخابات آزاد و شفافيت آن نيست چرا در روز قدس، شعار پيشنهادي وزارت خارجه اسرائيل بر عليه آرمان امام خميني، شعار نه غزه نه لبنان، از سوي فتنه گران سر داده شود و سپس روي نام اسلام در جمهوري اسلامي ضربدر كشيدند و بعد از آن به ساحت امام خميني و ولايت فقيه اهانت كردند و سرانجام حماقت بزرگ روز عاشورا (6 دي 88) را مرتكب شدند كه خروش ملت ايران در 9 دي را به همراه داشت و آن لعن هايي كه نصيب دست اندركاران فتنه شد.
نهايتا يادآوري اين نكته ضروري است كه گردانندگان نشريات زنجيره اي سابقه روشني در قضاوت درباره آقاي هاشمي به ويژه در جريان انتخابات مجلس ششم(زمستان 78) دارند و اكنون نيز به خاطر سوابق وي در انقلاب همان كينه و انزجار را در دل خود پنهان كرده اند- در حالي كه دوستان فراري آنها در خارج اين كينه را ابراز مي كنند- بنابراين شايسته است وي نيز مرزبندي روشن با اين محافل معارض با اصول انقلاب نشان دهد.
حكايت نگراني نشريات زنجيره اي براي ارزش اين نظر وحدت ملي و انتخابات آزاد قانوني، همان فرخنده پي هايي است كه با آن زانوي تابلو مي گفت از حمام مي آيد!
آن يكي پرسيد اشتر را كه هي
از كجا مي آيي اي فرخنده پي؟
گفت از حمام گرم كوي تو
گفت خود پيداست از زانوي تو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
چون تو میگی چشم
ناشناس
|
KUWAIT
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
هاشمي خود نماد و يك ركن اين انقلاب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
هاشمی با محافل معارض با اصول انقلاب، مرزبندی کند...
منتظر دستور شماست که این کارو انجام بده
کار دیگه ای ندارید؟؟ تعارف نکنید... جان من...
بابا شما که با هاشمی این حرفا رو ندارید...
یه جوری حرف میزنه انگار که هاشمی گوش به زنگ دستورات ایناست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
0
0
شما در حدی نیستی که برای گنجینه های انقلاب تعیین تکلیف کنی ...
نظرات بینندگان